خبرهای کلی

داکت اسپلیت برند سامسونگ با مجهز شدن به فیلترهای باکیفیت BIO

داکت اسپلیت سامسونگ از جمله سیستم های تهویه مطبوع پرطرفدار و پرکاربرد به شمار می رود. کارکرد کم صدا، طراحی زیبا، توان خنک کنندگی بالا و قیمت مقرون به صرفه، اسپلیت های سامسونگ را به گزینه خرید بسیاری از خریداران سیستم های تهویه مطبوع مبدل ساخته است. همچنین، عدم اشغال فضای اضافی، کیفیت ساخت بالا، قطعات باکیفیت و برخورداری از تکنولوژی های به روز، از نقاط عطف داکت اسپلیت سامسونگ محسوب می شود.

بدون تردید، داکت اسپلیت سامسونگ از بهترین و کاربردی ترین سیستم های تهویه مطبوع در اقصی نقاط دنیا به شمار می رود. آخرین و به روزترین تکنولوژی ها و فناوری های جهان، به خوبی در ساختار و قطعات داکت اسپلیت سامسونگ عملیاتی شده است. امکانات و قابلیت های بی نظیر و منحصر به فرد اسپلیت های سامسونگ، نگاه بسیاری از خریداران را به سمت و سوی خود معطوف ساخته است. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که ایجاد هوای سالم و مطبوع در محیط، از مهمترین موارد کاربرد Duct Split محسوب می شود.

داکت اسپلیت برند سامسونگ با مجهز شدن به فیلترهای باکیفیت نظیر فیلتر BIO، هوای کاملا پاکیزه و سالم و تمیز را در محیط توزیع می نماید. از سوی دیگر، برخورداری از سیستم های کاربردی مانند سیستم Turbo Cooling، سرمایش و گرمایش فضا را در کوتاه ترین و سریع ترین زمان به شرایط دلخواه و ایده آل کاربر می رساند. مضاف بر این، به منظور محافظت از کمپرسور دستگاه در برابر نوسانات برق، یک محافظ مخصوص در ساختار داکت اسپلیت سامسونگ تعبیه شده است. بدون اغراق، برای برخورداری از هوای سالم و تمیز در محیط مورد استفاده، انتخاب داکت اسپلیت های سامسونگ از بهترین گزینه ها قلمداد می گردد.

ویژگی های مثبت داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت سامسونگ به علت برخورداری از طراحی هوشمندانه و کاربردی، صرفه جویی و کاهش فضای نصب را به دنبال دارد. از آنجایی که داکت اسپلیت به صورت توکار و در سقف کاذب نصب می شود، ابعاد و اندازه این مدل سیستم تهویه مطبوع غالبا پنهان می باشد. از طرف دیگر، ترموستات تعبیه شده در ساختار داکت اسپلیت، شرایط دمایی را در دمای مورد دلخواه کاربر نگه می دارد. همچنین، دستگاه های داکت اسپلیت هوای مطبوع و سالم را به صورت یکنواخت و یکپارچه در قسمت های مختلف محیط مورد استفاده انتقال می دهند.

لازم به ذکر است که داکت اسپلیت سامسونگ دمای فضاهای مختلف مانند محیط اداری، مسکونی یا تجاری را یکسان می کند. علاوه بر این، سطح صدای داکت اسپلیت برند سامسونگ در مقایسه با دیگر سیستم های تهویه مطبوع پایین تر و کمتر می باشد.

ناگفته نماند که طول عمر بالا، از بین بردن رطوبت موجود در محیط، کاهش آلودگی و مواد آلاینده هوا و صرفه جویی در مصرف انرژی، از عمده ترین دلایل خرید داکت اسپلیت سامسونگ به شمار می رود.

ویژگی های کلی داکت اسپلیت اینورتر سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از شرکت های معتبر در عرصه لوازم الکترونیکی است. برند سامسونگ در دوره کنونی برندی مشهور و قابل اعتماد اعتماد است چرا که در وهله اول کیفیت از اولویت بسیار بالایی برای این شرکت برخوردار است. شرکت سامسونگ در عرصه سیستم های سرمایشی نیز قدم های بسیار محکمی برداشته است این شرکت با تولید و ابداع داکت اسپلیت سامسونگ توانست انقلاب عظیمی ایجاد کند که این سیستم تحولات بسیاری را در سرمایه های مالی به وجود آورد. به صراحت می توان گفت که شرکت سام سونگ با ارائه ضمانت نامه سام سرویس نیاز به تعریف ندارد و این برند همچنان ورد زبان مردم است چرا که سام سونگ تا کنون کالاهایی با کیفیت را برای مردم ارائه داده که این یک مؤلفه مهم در انتخاب های مردم است.

فاکتورهای مؤثر بر قیمت و بهای داکت اسپلیت سامسونگ

به طور کلی، ظرفیت سرمایش و گرمایش از عوامل مؤثر بر قیمت داکت اسپلیت سامسونگ تلقی می گردد. همچنین، نوع و برند کمپرسور، تکنولوژی های به کار رفته، نوع گاز مبرد، حجم هوادهی، کیفیت ساخت و مدل دستگاه را میتوان از دیگر پارامترهای مؤثر در این زمینه قلمداد نمود.

سایت تاسیسات دات کام (https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/samsung-duct-split/ )

دکمه بازگشت به بالا