استان ها

امداد در مناطق محروم کوه جازموریان


با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان ؛

خبرنگار خبرگزاری آنا از کهنوج گفت: دانشگاه آزاد اسلامی جازموریان به عنوان نماینده مجلس از مناطق محروم انتخاب شد و وی با رئیس جمهور دانشگاه آزاد کرمان علیرضا منزاری توکلی برای این مأموریت بود. کاگیرپور ، رئیس شعبه کهنوج ، اسلامی ، رئیس شعبه جیرفت ، خزایی ، معاون رئیس شعبه سامایی استان کرمان و جمعی از کارکنان بسیجی ، اساتید و دانشجویان در منطقه جازموریان حضور داشتند و در منطقه کوهستانی محروم نامزد ، هدایایی را به دانشمندان توزیع کردند.

با توجه به اینکه علیرضا منزری توکلی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان ، کمکی را که توسط دکتر ولایتی و دکتر تهرانی انجام شده به منطقه محروم دکتر جزظوریان داده شده ، مدیریت کرده است ، منزری توکلی در دومین بازدید خود پس از سیل ، همچنان به ارائه کمک به این مناطق می پردازد. وی با بیان اینکه این هدایا در بخش جازموریان توسط طلاب جنوب استان کرمان توزیع شده است ، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به جایگاه خود ، در دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد.

2

در روزهای اول پس از سیل ، او برای کمک به قربانیان سیل تلاش کرد ، اما متأسفانه سیلاب خطوط ارتباطی را در برخی از روستاهای منطقه جازموریان تخریب کرد و امکان دستیابی به این مناطق را غیرممکن ساخت و با تلاش و همکاری نیروهای سپاه ، جاده ها تعمیر و بازسازی شد. تأسیس شده است موارد و کمکهای مالی قبلاً از دانشگاه A برای حمل و نقل جمع آوری شده است. واحدهای استانی و سایر واحدهای دانشگاهی واقع در بخش های زاد اسلامی و کهنوج در استان کرمان و اردوی جهادی شهید سلیمانی بسیج دانشجویی ماسکار در زهکلوت ، این موارد را برای مسئولیت ما به محرومان این منطقه توزیع کردند. دریافت کنید


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از تلاش های کارکنان و بسیج دانشجویی سپاه و معلمان و کارکنان بسیجی در منطقه از نخستین ساعات پس از سیل ، تقدیر و تشکر کرد و گفت که وی امیدوار است که زهکلوت و جزموریان مردم محروم و سیل را تسکین دهد. بعد از بسیج دانشجویی و بسیج دانشگاهی ، پیروی از رهبر معظم انقلاب و پیروی از مسیر سردار شهید حاجی قاسم سلیمانی ، همیشه در کنار مردم و استقرار مقدس جمهوری اسلامی بایستید و در حل مسائل مهم کشور سهیم باشید.

در خاتمه ، منزری توکلی از دولت خواست که توجه ویژه ای به منطقه محروم کوه جازموریان داشته و در مورد ساخت جاده ها و مسیرهای حمل و نقل که مهمترین کلید در حل مشکلات مردمان منطقه است فکر کند.

روح الله چراگ پور رئیس شعبه کهنوج دانشگاه آزاد اسلامی به آنا گفت: طبق رسالت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و ایرنا ، رئیس مجمع مؤسسان ، دکتر ولایتی و رئیس دانشگاه آزاد ، دکتر تهرانی ، باید از بسیجیان خارج شوند. در نخستین ساعات پس از سیل ، دولت اسلامی بار دیگر از منطقه سیل زده زهکلوت بازدید کرد و بسته های امدادی و توزیع را به روستائیان محروم زهکلوت ارائه داد و امروز همچنان به مردم محروم منطقه کمک می کنند تا مشکلات اصلی خود را برطرف کنند. ما

چراگ پور ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی همواره در شرایط دشوار در کنار مردم ایستاده و این را بخشی از فلسفه فعلی خود می داند برای این مأموریت اردوی جهادی با همکاری بسیج دانشجویی در منطقه سیلاب زهکلوت ایجاد شده است. تلاش زیادی برای توزیع بین.

رئیس شعبه کهنوج با تشکر از رئیس استان توکلی برای حل مشکلات مردم سیلاب ، افزود: ما همچنان به کمک رسانی به سیل زدگان و منطقه محروم جازموریا کمک می کنیم و جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج در نظر دارد تا با جنبش جهادی بسیج شود. سرویس بهداشتی و تعمیر خانه های آسیب دیده در روستاهای جازموریان برای کمک به افراد محروم از زمین.

انتهای پیام / 4129 /


تمام مقالات سایت توسط سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، فلذا مسوولیت انتشارات سایت بر عهده منابع خبری بوده و رویداد برتر هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا