هنر و فرهنگ

برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ملی مهدویت به صورت آنلاین

رویداد برتر / قم دبیر دومین جشنواره ملی مهدویویه از اختتامیه جشنواره آنلاین خبر داد و گفت: “این تصمیم به دلیل شرایط فعلی کشور گرفته شده است که تحت تأثیر بیماری همه گیر کرونا قرار گرفته است.”

علی حسینی در گفت و گو با رویداد برتر ، اظهار داشت: جلسه آزمایشی آثار ارائه شده در دومین جشنواره ملی مهدویت در حوزه های هنری و ادبی به پایان رسیده است.) برندگان بخش های هنری و ادبی در دو مرحله اعلام می شوند.

وی تأکید کرد: دومین جشنواره ملی مهدویت با حضور 2400 شرکت کننده در بخش های ادبیات ، هنر و کتابخوانی برگزار شد و 1217 نفر آثار مهدوی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و 1188 نفر در مسابقه کتابخوانی شرکت کردند. کتاب.

وی اضافه کرد: داوری آثار با همکاری مرکز هنری قم و انجمن عکاسان قم و همچنین حضور اساتید برجسته با بالاترین کیفیت و دقت ممکن انجام شد.

دبیر دومین جشنواره ملی مهدویویه بر برگزاری اختتامیه این جشنواره تأکید کرد و گفت: علی رغم برنامه های صورت گرفته و تأکید کارکنان جشنواره بر برگزاری مراسم اختتامیه ، با توجه به شرایط فعلی امکان برگزاری اختتامیه طبق معمول وجود ندارد. در عوض “

حسینی ادامه داد: برهمین اساس تصمیم گرفته شد که اختتامیه دومین جشنواره ملی مهدویت به صورت مجازی و بصورت آنلاین برگزار شود که جزئیات آن به زودی اعلام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا