ورزش

بیست سال از ردپاهای تاریخی ردوندو می گذرد

ردوندو بازیکن آرژانتینی رئال مادرید

بازیکن آرژانتینی رئال مادرید در این روز 20 سال پیش در یک حرکت تماشایی مقابل منچستریونایتد حیرت انگیز انجام داد و در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ماند.

به گزارش ایلنا ، 20 سال از آن زمان گذشته است که فرناندو ردوندو ، اسطوره رئال مادرید ، یکی از بهترین هافبک های دفاعی تاریخ این باشگاه ، به رائل ل ل برای سومین گل رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد کمک کرد پس از یک آثار درخشان طولانی. در پایان این مسابقه ، لوس بلانکوس به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در آن سال به عنوان هشتم لیگ قهرمانان اروپا رسید.
ردوندو در مورد بازی معروف خود در منچستر با AS صحبت كرده است: “دیوانه وار برای من كه 20 سال از آن بازی می گذرد”. آن بازی را خیلی خوب به خاطر می آورم ، او به تنهایی در زمین شروع کرد ، من توپ را از روبرتو کارلوس گرفتم و سپس آن را با ساویو ترکیب کردم ، بنابراین از سمت چپ به جلو حرکت می کنم.
وی ادامه می دهد: در آن دوئل یک بر صفر ، عقب نشینی من فقط یک ابتکار عمل ، یک لحظه الهام بخش بود. قبلاً این کار را به عنوان بازیکن حرفه ای انجام نداده ام ، گاهی اوقات این کار را به عنوان بازیکن جوانی انجام دادم که با آرژانتین جونیورز بزرگ شد. برای من مهم بود که به آن توجه کنم و منتظر باشم تا Ra Wel l l به محوطه جریمه برسد و بعد پاس را برای او ارسال کند تا گل بزند.
هافبک آرژانتینی به اتفاق آرا یک افسانه رئال مادرید محسوب می شود ، اما خود را در طی سال ها فروتن کرده است: من خودم را یک افسانه یا بازیکن افسانه ای نمی دانم ، اما عالی است که هر بار که به مادرید می روم ، حتی بعد از گذشت سال ها ، گرمای عشق مردم را می برم. . این باعث تعجب من می شود.
ردوندو همچنین در مورد فصل 2019-2020 رئال مادرید و حمایت از زیدان و بازیکنان گفت: “همه در رئال مادرید می دانند که انتقاد بخشی از تاریخ مادرید است و باشگاه چقدر اهمیت دارد. از این نظر ، شگفت آور است که زین الدین چگونه است. زیدان به طور طبیعی رفتار می کند و خود را به عنوان مربی عالی معرفی می کند.
هافبک پیشین همچنین در مورد سیاست نقل و انتقالات مادرید گفت: فکر می کنم درست است! مادرید همیشه به آکادمی خود اعتقاد داشته است ، نه فقط خرید بازیکنان جدید. در حقیقت ، می توانید بازیکنان زیادی را معرفی کنید که در آکادمی مادرید بزرگ شده اند ، سپس ترک کرده و سپس فرصتی برای بازگشت به تیم اول خواهید داشت. مهم این است که بازیکنان جوان با فشار تیمی مثل رئال مادرید سازگار شوند.
در مصاحبه ، ردوندو فاش كرد كه علاقه به مربی شدن دارد: من سال گذشته دو پیشنهاد داشتم ، اما زمان مناسب نبود. من یک سفر به اسپانیا ، ایتالیا و انگلیس را برای دیدن و مقایسه کارهای مختلف آنها در آنجا برنامه ریزی کرده بودم. البته ، من به دلیل شرایط باید کمی صبر کنم ، اما می خواهم مربی شوم و این در ذهن من مشخص است.

دکمه بازگشت به بالا