خبرهای کلی

تأثیر مهربانی در روزهای مزمن / معلمان برای خدمت به بیماران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


خبرگزاری آنلاین ، گروه سالها – فاطمه محمدی: بیماری کرونا با توجه به همه بدی های خود ، ایثار خود را نشان داده است که با وجود حملات زیاد دشمن و سالهای پس از دفاع مقدس ، برخی ممکن است فکر نکنند که چنین همبستگی در بین مردم ایران هنوز قوی است.

با این حال ، این بیمارستان ها دارای چشم اندازهای مشهور جهانی بودند و پزشکان و گروه های جهادی به میدان برخاستند و پروانه ها را در اطراف شمع بیماران حمل کردند. تاریخشناسی چرخیدند و به سمت مرگ رفتند.

برای استدلال الاسلام محمد هادی شفیعی ، رئیس کمیته اعزام گفت: ما برای دریافت اطلاعات در مورد خدمات گروههای جهادی در این مدت به بیمارستان ستاد بحران مراجعه کردیم.

مصاحبه آنلاین با این معلم بلند پایه حوزه علمیه گم به شرح زیر است:

چند نفر از نیروهای جهادی برای مراجعه به بیمارستان ثبت نام کرده اند و چند نفر کار می کنند؟

حدود 900 جهادگر ثبت نام کرده اند که در بیمارستان بستری شده اند و حدود 500 نفر نیز اعزام شده اند که شامل 100 برادر جهادی و بیش از 300 دانشجو است.

در تاریخ چهارم اسفند با مسئولان بیمارستان دیدار و برای کمک به بیماران با جهادگران ملاقات کردیم و در ششم اسفند فعالیت جهادی را در بیمارستانهای قم با همکاری مدیر بیمارستان آغاز کردیم.

گروه های جهادی به بیمارستان Deschani ، سپس به کامکار ، امام رضا ()الف)، شهید بهشتی و علی ابن ابی طالب (الف) ارسال و سوابق بیشتر از نیاز بیمارستان های استان بود.

آیا گروه های جهادی کاری دارند مگر اینکه بیمار شوند؟

بله ، به استثنای بیمارستان ، خواهران جهادی ما دستیاران حضرت مهدی (ع) هستند.عجیب) و در امور خیریه ابن الرضا پرستاران معلول ذهنی هستند.

همچنین سه ایستگاه آبمیوه در دوره اوج بیماری آن را دریافت کنید پنج بیمارستان برای کارمندان پزشکی ، جهادی و بیماران وجود داشت تاریخشناسی در آن بیمارستان روزانه 800 لیتر آب هویج ، آب سیب و کمپوت سیب تولید می کردیم و هنوز با یک ایستگاه کار می کنیم.

علاوه بر این ، در این مدت 10 هزار بسته فندق بین کارگران پزشکی ، جهادی و بیمارستانی توزیع شد.

آیا برای رضایت کادر پزشکی و بیماران قدم برداشته اید؟

در اوایل شرایط محیط بیمارستان بسیار دشوار ، دشوار و حساس بود و احساس ناامیدی و اضطراب وجود داشت ، بنابراین روانشناسان ویژه از حوزه های علمیه که کلاسهای روانشناسی در آن برگزار می شد به بیمارستانها اعزام می شدند.

این گروه به بیماران توصیه می کند و از روش های رفع فشار روانی برای تقویت روحیه و پیشرفت سیستم ایمنی بدن خود استفاده می کند که بازخورد خوبی به متخصصان پزشکی می دهد.

حالا بحث الاسلام دکتر رضا قوی و استدلال کنید الاسلام به درخواست مدیر بیمارستان شهید بهشتی ، دکتر مهدی هادی ، دکتر روانشناسی ، دو استاد شناخته شده ، سمیناری با عنوان “سلامت روان و مدیریت استرس و خلاقیت امید” را برای یک کارگر با استقبال خوب برگزار می کنند.

آیا برای نیازمندان کاری انجام داده اید؟

بله ، 10 درصد از هزینه های درمانی از زمان بهره برداری بیمارستان ها است کرونا با توجه به شیوع کم این بیماری و تراکم بالای جمعیت ، ما همچنین یک اداره خیریه را در بیمارستان راه اندازی کردیم زیرا در هنگام ترخیص با مشکلاتی روبرو شدند تا شیوع گسترده تر این بیماری در مناطق پرسود شهر باشد.

از روزهای اول در بیمارستان ها ، افراد نیازمند را شناسایی کردیم و آنها را به اهدا کنندگان اهدا می کردیم

تحقیقات مختصر و پنهانی انجام شد و حدود 50 میلیون تومان به افراد آزاد شده در هفته گذشته پرداخت شد و به برخی از آنها 20 میلیون تومان کمک هزینه معیشت داده شد.

کلیه هزینه ها توسط اهداکنندگانی صورت می گیرد که 20،000-15 میلیون تومان در حساب مناسب واریز می کنند.

در این رابطه تاکنون حداقل 250 میلیون تومان هزینه شده است ، اما البته برخی از کالاها و کالاها وارد شده اند ، به عنوان مثال یک موسسه خیریه هر روز تا سه هفته یک تن هویج می آورد.

از روزهای اول در بیمارستان ها ، افراد نیازمند را شناسایی کردیم و آنها را به اهدا کنندگان معرفی کردیم و آنها آن را به ضرر شخص قرار دادند.

چه کسی شما را همراهی خواهد کرد؟

مجموعه ای از افراد مختلف از جمله دانش آموزان دبیرستانی و معلمان حوزه علمیه و انجمن الزهرا (س)س) آنها به میدان آمدند و CV خود را در یک سیستم جامع جهادی ثبت نکردند تا ثبت نام کنند ما برخی از مدارک دکتری و کارشناسی ارشد ، لیسانس ، مهندسین ، کارمندان و خانم های خانه دار را که به همه آنها خدمت می کردیم شناسایی کردیم. آنها از همان نوع مشترک هستند.

هیچکدام از جهادی ها حقوق نمی گیرند؟

نه ، حقوق در کار جهادی معنی ندارد. جهادگران همان کاری را که معدود افراد می خواهند انجام دهند.

کادر پزشکی در اوج یک بیماری عفونی خطرناک کار می کنند مجاهدین آنها این کار را می کنند ، و گروه های جهادی با لباس های محافظ کمتری وارد عمل شده و بدون هیچ گونه انتظاری فعالیت می کنند.

یکی از جهادی های ما هر شب چندین بیمار می شود تاریخشناسی آنها چندین روز بدون استحمام حمام می گرفتند و عده ای نیز از تمیز کردن بیمارانی که نمی توانستند کارهای شخصی خود را انجام دهند ، مانند رفتن به حمام مراقبت می کردند.

آیا شما با دانشجویان خارجی همراه بودید؟

دانشجویان خارجی اصرار داشتند که در بیمارستان های گم خدمت کنند اما ما از تعداد زیادی از دانشجویان ایرانی برای ثبت نام استفاده نکردیم.

متأسفانه در دعوا کرونا دانشجویان خارجی مورد توهین قرار گرفتند و منبع بیماری به عنوان دانشجویان چینی شناخته شد که مدت طولانی به چین نرفتند و روزهای امتحانشان تمام شد و نتوانستند گم را ترک کنند. اتفاقات عجیبی رخ داد و گوم مورد سوءاستفاده قرار گرفت ، بنابراین آنها به پشتیبانی کمک کردند.

دانشجویان کشورهای اروپایی و آمریکایی 240 میلیون تومان در مناطق محروم گم خرج کردند و بسته هایی را توزیع کردند

دانش آموزان جهادی مدرسه امیرالمومنین (الف) کسانی که از کشورهای اروپایی و آمریکایی به قم آمده بودند در این مدت 240 میلیون تومان هزینه کردند و بسته‌هایی را در مناطق محروم قم و بسته‌ها برای احترام به خانواده جهادی توزیع کردند.

به دنبال سخنان سیدحسن نصرالله ، دانشجویان لبنانی نیز در بسیاری از فعالیت ها از جمله سم پاشی گذرگاه ها و نیروها شرکت کردند. حشدهالشعبی عراق نیز در گم سخت تلاش کرد.

قدم دیگری که توسط حوزه های علمیه برداشته شد ، راه اندازی چندین کارگاه خیاطی برای تولید لباس و ماسک برای بیمارستان ها بود.

البته لازم به ذکر است که گروه های جهادی علاقه ای به ارائه آماری درباره اخلاق ندارند و می خواهند این کار تنها برای خدا باشد.

آیا شاهد قربانیان ویژه در بیمارستان بوده اید؟

زنی از کرمانشاه ابتدا در بیمارستان کامکار مشغول به کار شد و داوطلبانه به صف در بیمارستان شاهد شهادت بهشتی رفت ، برای شستن مردگان هنگام استراحت به بهشت ​​معصومه (س) رفت و انگیزه ای غیرعادی نشان داد. .

جهادی که در مکتب استعدادیابی علامه معلم است هلی این معلم زبان تهران و آلمانی از اوایل ابلاغیه درگیر سواد رسانه ای و هنرهای رزمی بوده است کرونا پس از ورود به شهر گم ، Afterhani مکانی را برای استراحت در کلینیک بیمارستان انتخاب کرد و بطور ساعتی کار می کند.

یک زوج جهادی یک شبه در روزهای ابتدایی بیماری به بیمارستان می آیند.

ما در بین جهادگرایان تعدادی دانشجو داریم که باید در تاریخ 6 مارس ازدواج کنند اما آنها از روزهای اول با هم در بیمارستان کار می کنند.

یک زوج جهادی از روزی که در کنار هم زندگی می کنند یک شبه در بیمارستان بستری شده اند.

چند استاد مشهور حوزه علمیه گم به بیمارستان آمدند و یکی از ما دارای دکترای مهندسی فناوری اطلاعات از گروه امنیت دانشگاه کالیفرنیا برای بیماران است. تاریخشناسی خدمت در ماسه.

در بین جهادی ها یک دختر 17 ساله وجود دارد که در دفاع از مقبره به شهادت رسیده است. او مردی 16 ساله بود که برای رفتن به بیمارستان به تمام مسئولان می رفت. ، یادآور صحنه هایی شبیه به دفاع مقدس است.


تمام مقالات سایت بر پایه پرتال پیشرفته خبری، اقدام به خبررسانی می نماید، به همین خاطر مسوولیت نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه آنلاین رویداد برتر هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا