اقتصادی

دخالت سازمان بازرسی در تخریب روزانه مرغ های روزانه

دخالت سازمان بازرسی در تخریب روزانه مرغ های روزانه
عکس: بایگانی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از بین بردن مرغ های یک روزه یک اقدام غیر انسانی و غیرقانونی خواند و گفت: “ما به طور جدی در حال پیگیری این تخلف هستیم و نتیجه را مطلع خواهیم کرد.”

به گزارش رویداد برتر ، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان افزود: “وقتی این خبر را شنیدم و تصاویر را دیدم ، بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم زیرا کاری غیرانسانی انجام شده بود و سازمان بازرسی به محض اطلاع از این موضوع وارد عمل شد.”
وی اظهار داشت: البته مدتها قبل از این اتفاق افتاد ، ما درمورد چندین موضوع اقداماتی انجام دادیم ، از جمله تهیه ارز مورد نیاز نهاده های مرغ در تولید مرغ و مرغ یک روزه و برای بانک مرکزی نوشتیم. 29 آوریل و دوباره ردیابی برای تأمین ارز مورد نیاز از بیش از 2 میلیون تن ورودی پرنده که هم اکنون در بنادر وجود دارد ، منتظر توزیع سکه و توزیع برای استفاده تولیدکنندگان طیور هستیم که اینگونه نیست. قبلاً هرگز اتفاق نیفتاده است
درویشیان در مصاحبه با RFE / RL افزود: این که مقصر بودن یک روز در انجمن تولیدکنندگان مرغ مقصر است یا اینکه آیا این نتیجه تصمیم تنظیم بازار بوده است یا دلایل دیگر ، ما در حال پیگیری هستیم. به طور جدی و نتیجه را آگاه کنید. “
رئیس سازمان بازرسی کل کشور این اقدام را غیرقانونی خواند و گفت: این اقدام مجوز شرعی و قانونی ندارد و مقامات ذیربط نسبت به این موضوع اقدام قانونی خواهند کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا