خبرهای کلی

راهکارهای درمان بیماری عروق کرونا ویروس قلب



گزارش هایی با استناد به بانک اطلاعاتی رویداد برتر.
دکتر سید هادی معتمدی در تیتر امروز رویداد برتر می گوید ژنتیک ، ترس بیش از حد ، حساسیت و تمرین و شیوه زندگی اشتباه ریشه این وسواس است: افراد وسواسی از حواس پنجگانه استفاده نمی کنند بلکه از ذهن خود و یک روش درمانی ساده استفاده می کنند. به عنوان مثال ، جمع کردن کارها ، بستن چشمان آنها و تلاش برای تشخیص آنها با لمس ، یا تلاش برای طعم دادن و صحبت کردن در مورد انواع مختلف ادویه ها و اسیدها در ظروف ، یا گوش دادن به موسیقی ، استفاده از حس شنوایی و غیره.

این روانپزشک گفت: “آنچه امروز در جامعه مشاهده می کنیم ترس از تاج به جای وسواس با تاج است.”

وی گفت: “اختلال وسواس ، مانند اختلال وسواس یا اجباری ، می تواند منجر به اختلال وسواس و رفتارهایی شود که افراد فکر می کنند اضطراب را کاهش می دهد ، اما پیروی از قوانین سالم کافی است.”

معتمدی با اشاره به اینکه اتحاد یک رفتار خالی است که نمی توان جلوی آن را گرفت ، گفت: فرد بدون تغییر ذهن و اعتماد به احساسات خود نمی تواند جلوی یک وسوسه را بگیرد ، زیرا رفتار افراد وسواسی مبتنی بر واقعیت نیست. درک ذهنی آنها صادق است.

وی با بیان اینکه یکی از راه های رهایی از شرم ، خوش بینی بودن و تغییر سبک زندگی است ، گفت: شستن بیش از حد دست و استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی مانند صابون و ویتکس می تواند به ریه ها آسیب برساند ، ریه ها را ضعیف کرده و آنها را در معرض عفونت قرار دهد. او انجام می دهد

معتمدی با بیان اینکه ذهن یک فرد وسواسی همیشه خسته است اظهار داشت: هر عاملی که باعث تقویت تفکر مثبت فرد شود باعث بهبود وضعیت عمومی وی می شود.


تمامی نوشته های سایت مطابق با استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار محتوا می نماید، فلذا مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده سایت های منبع بوده و رویداد برتر هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا