ورزش

رونالدو دوباره قرنطینه شد


گزارش شده است شفاف به گفته Mondo Deportivo ، جنبش #door_home این روزها در حال پر کردن شبکه های اجتماعی است. بسیاری از ورزشکاران نشان می دهند که روزهای قرنطینه در خانه چگونه سپری می شود. یکی از آنها کریستیانو رونالدو است که ویدئویی را به اشتراک گذاشت که به فرزندانش یاد می داد که چگونه دست های خود را بشویند تا از شیوع ویروس Corona جلوگیری شود.

با این حال ، مهاجم پرتغالی از بودن در خانه خسته شد و تصمیم گرفت به همراه نامزد و فرزندان خود خانه را ترک کند.

همانطور که انتظار می رفت ، پاپاراتزی پرتغالی در جشن گرفتن این لحظه از هیچ تلاشی دریغ نکرد و از زوایای مختلف از مهاجم یوونتوس عکس گرفت. رونالدو نگران نبود و در یک لحظه دست خود را قدردانی کرد.

درست است که محدودیتهای بیرون رفتن در پرتغال چندان سختگیرانه نیست و به مردم اجازه داده می شود برای مدت کوتاهی به همراه فرزندان خود به بیرون از خانه بروند ، برای پیاده روی کوتاه یا رفتن به سمت خرید چیزهای اساسی بروند ، اما رفتار رونالدو بسیار محبوب است. آنها حامی نبودند. این مهاجم پرتغالی در رسانه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت.

به نقل از İslamazeri.com ، به نقل از رویداد برتر ، رونالدو پیش از این با انتقاد به دلیل ترک ایتالیا برای بازگشت به کشورش روبرو شده است. او به مادرش بهانه ای برای رفتن به مادیرا داد ، اما ظاهراً قصد نداشت در ایتالیا در قرنطینه بماند.


این نوشته از سایت مطابق با سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت نوشته های سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سایت رویداد برتر هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا