اقتصادی

ساخت خانه برای کادر پزشکی / 38 پروژه افتتاح شده در پرند

امروز و با حضور ویدئو کنفرانس وزیر راه و شهرسازی ، محمد اسلامی ، 38 پروژه در بخش های مسکونی ، پزشکی ، انضباطی ، آموزشی و سبز در شهر جدید پرند به بهره برداری رسید. خانه ای برای کادر پزشکی بی خانمان در خطوط مقدم کرونا ساخته خواهد شد.

به گزارش رویداد برتر ، ظهر امروز ، وزیر راه و شهرسازی محمد اسلامی ، از طریق یک کنفرانس ویدئویی ، 38 پروژه از جمله 3 هزار و 850 واحد مسکن آنلاین را در شهر جدید پرند افتتاح کرد و دستور آغاز اجرای این دو پروژه را صادر کرد. در این شهر با توجه به شیوع تاج ویروس ، رسانه ها نیز به طور خلاصه از افتتاحیه مطلع شدند. در این مراسم با حضور استاندار تهران ، محسنی بندپی ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، حبیب الله طاهرخانی ، روسای ستاد وزارت راه و شهرسازی ، میهن پرستی و مدیرعامل مهندسی پرند حضور داشتند.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام اینکه از 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن آنلاین در سال گذشته 200 هزار واحد واگذار شده است ، گفت: 125 هزار واحد مسکن آنلاین آماده توزیع است ، در این راستا با وزارتخانه ها. ما در حال هماهنگی نیرو و روغن برای نصب شاخه ها هستیم.

برنامه ساخت مسکن برای کادر پزشکی

وی همچنین اعلام کرد که در هفته معلم ساخت مسکن معلمان را آغاز خواهیم کرد: “ما برنامه هایی را برای کادر پزشکی که در حال حاضر در خط مقدم مبارزه با بیماری عروق کرونا ویروس قلبی هستند قرار داده و از خود گذشتگی ارزشمند خود را نشان می دهیم.” بنابراین افرادی که مسکن ندارند می توانند از مسکن بهره مند شوند.

اسلامی با بیان اینکه 105 هزار واحد مسکن دیگر در آنلاین دارای مشکلات قانونی هستند گفت: واگذاری این واحدها خارج از مسئولیت وزارت راه و شهرسازی است.

در ماه سپتامبر موضوع مسکن آنلاین پرند بسته خواهد شد

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه تلاش ما این است که واحدهای مسکن آنلاین را به طور کامل فراهم کنیم ، اظهار داشت: امروز پروژه های مسکن آنلاین پرند به متقاضیان واگذار شده است. هشتاد درصد در پرند باقی مانده است که ما سعی داریم تا پایان شهریور به مردم تحویل دهیم و در واقع موضوع مسکن آنلاین پرند بسته خواهد شد.

ساخت 130،000 خانه ملی آغاز شد

اسلامی با اشاره به تولید و عرضه 400000 واحد واحدهای مسکن ملی ، گفت: تاکنون 113 هزار نفر تصفیه شده اند و با فوران Corona ، این موضوع متوقف شده است و ما قصد داریم روند اداری را به صورت غیابی انجام دهیم و علاوه بر این 400000 واحد. ، ما قبلاً با وزارتخانه های دفاع ، کار و آموزش و پرورش که اجرای این پروژه ها را انجام می دهند تفاهم نامه امضا کرده ایم و در تلاش هستیم این واحدها را در محلات جدید با فناوری به روز و مقاوم بسازیم.

در هفته معلمان ساخت مسکن معلمان را آغاز کنید

اسلامی همچنین اظهار داشت: در طول هفته معلمان عملیات ساخت مسکن معلمان را آغاز خواهیم کرد.

افتتاح 3850 واحد مسکن آنلاین ، احداث 16 پارک و فضای سبز شهری و همچنین هفت مرکز ورزشی در فضای باز به ارزش 52 میلیارد دلار ، دو مدرسه به ارزش 12.5 میلیارد دلار ، تأمین روزانه 2 هزار و 700 متر مکعب آب برای پارک معروف و یک ماشین آب شیرین کن ، به ارزش تقریبی 10 میلیارد دلار ، دو ایستگاه آتش نشانی 4 میلیارد دلاری ، ساخت و ساز جاده ، توسعه شبکه راه و جمع آوری آب های سطحی با 126 هکتار در دست است. از جمله پروژه هایی بود که امروز در شهر جدید پرند به بهره برداری رسید. .

همچنین در این مراسم ساخت 3،600 واحد مسکونی پروژه 130 هکتاری تعاونی نیروهای مسلح در قالب یک برنامه اقدام ملی ، چه در قالب یک محله کامل آغاز شد. سهمیه شهر پرند جدید برای مسکن ملی 25000 واحد است که طبق گفته شرکت توسعه عمران پرند ، پیشرفت های خوبی در حال اجرا است. بیشتر این پروژه ها در مرحله آماده سازی زمین هستند.

از طرف دیگر ، یک کلینیک در 8000 متر مربع زمین ساخته خواهد شد. همچنین یک درمانگاه 3500 فوت مربعی نیز افتتاح شد.

اجرای پروژه های زیربنایی به ارزش 6000 میلیارد دلار در شهرهای جدید

همچنین ، حبیب الله طاهرخانی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل شرکت توسعه شهرهای جدید با بیان اینکه اصلی ترین سیاست شهرهای جدید افزایش خدمات اجتماعی و زیرساخت ها است ، افزود: امسال 6000 تخصیص داده ایم میلیارد ها دلار در خدمات زیرساختی و زیربنایی. ” که به خواست خدا باز خواهد شد.

وی گفت: این پروژه ها شامل 50 مدرسه ، هفت مجتمع پزشکی ، 10 مرکز فرهنگی ، 13 مجتمع مذهبی ، 30 مجتمع ورزشی و 25 فضای سبز و پروژه پارک است.

طاهرخانی گفت: علاوه بر این 26 پروژه راه سازی ، این راه‌ها در شهرهای جدید یا بین شهرهای مادر و شهرهای جدید افتتاح خواهد شد که بزرگترین آنها بزرگراه 22 کیلومتری تبریز – سهند است که در شرایط دشوار کوه ساخته شد و به خواست خدا امسال عملیاتی می شود.

همچنین ، محسن وطن خواهی ، مدیر کل شرکت توسعه عمران شهر پرند ، در این کنفرانس تصویری اظهار داشت: “امروز در حال افتتاح 38 پروژه هستیم که 23 پروژه آن زیرساخت و خدمات و 15 پروژه مربوط به واحدهای مسکن است. ” هر دو پروژه بازسازی می شوند.

وی اضافه کرد: هزینه اجرای 38 پروژه ای که امروز افتتاح شده است 505 میلیارد دلار بوده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا