جامعه

شیب منحنی Corona کاهش یافته است کشور / آیا Corona به سمت پایین ادامه خواهد یافت؟


مقایسه بیماری Corona در ایران / سه شنبه ، 12 آوریل؛

در ایران ، وزارت بهداشت گزارش داده است که تعداد مبتلایان به تاج در 6 ساعت گذشته 1111 نفر بوده که نسبت به روز قبل ، اندکی کاهش یافته است. کرونا

علاوه بر این ، بهبودی 745 نفر امید پزشکان و کارمندان پزشکی ایران را برای درمان این بیماری در کشور برانگیخته است.روش کرونا روز گذشته 13،000.911 نفر را معالجه کرد ، در مقایسه با امروز 14000656.

متأسفانه طبق آمار رسمی ، در 7 ساعت گذشته 141 نفر از هموطنان ما در اثر برنز درگذشتند که کمی بیشتر از 117 قبلی است. تعداد کشته شدگان تاج در کشور 2889 نفر بوده است. 3،770 مورد از بیماری حاد وجود دارد.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت ، تاکنون بیش از 2 میلیون نفر در معاینه عروق ویروس کرونا شرکت کرده اند که امید است اجرای دقیق این طرح به مدیریت شیب و در نتیجه از بین بردن بیماری کمک کند.

رئیس جمهور حسن روحانی امروز در ستاد ملی کورونا برای تمدید محدودیت های اعمال شده در 20 آوریل صحبت کرد و بر لزوم حفظ فاصله اجتماعی در سطح ملی تأکید کرد.

تنها راه ریشه کن کردن بیماری در کشور ، رعایت کامل توصیه های بهداشتی و عدم جمع آوری همه افراد است.

انتهای پیام /


نوشته های سایت مطابق با سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به نشر محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده منابع اصلی بوده و وب سایت رویداد برتر هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا