خبرهای کلی

قرنطینه ادامه دارد تا نابودی کامل تاج / عادی خطرناک باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ابراهیم رضایی صبح امروز شنبه در بازدید از اردوگاه مدافعان دفاع مردم اظهار داشت: کارهای زیادی در اردوگاه مدافعان بهداشت انجام شده است که با انجام اقدامات جهادی از مرگ بسیاری افراد جلوگیری می شود. “.

وی افزود: “به عنوان کسی که در بسیاری از فعالیت های مردمی و داوطلبانه شرکت کرده است ، فکر نمی کردم مردم آنقدر خوب باشند. نظامی اگر شاهد کاهش تعداد بیماران و قربانیان بودید ، این روزها اقدام کنید تاج ما به دلیل تلاش مردم و نیروهای جهادی هستیم و در راس آن کادر پزشکی قرار دارد.

رضایی افزود: اگر اقدامات انجام شود Jhadgranh و این فداکاری های نیروهای مردم نبود ، اوضاع کشور بحرانی تر شد و اقدامات اساسی مانند ضد عفونی ، اگر جاده ها آسفالت نشده بودند ، بسته های حمایتی ، ماسک و دستکش و سایر موارد بهداشتی تهیه می شد و حتی ساخته نمی شد. پاسگاه ها ، مانند بسیاری از کشورهای غربی امروز. ما در یک بحران قرار داشتیم و این الگویی است که یادآور روزهای دفاع مقدس است و امروز ما می توانیم به طور واضح روحیه ایثار و فداکاری آن زمان را در خیابانها ببینیم.

عضو منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لحظات زیبا و فراموش نشدنی از فداکاری افرادی که ثروت کمی برای مبارزه با این بیماری دارند ثبت نام می شود تاج به ترتیب.

رضایی در خصوص نقش مجلس در حمایت از چنین اقدامات داوطلبانه ، گفت: مجلس در تلاش است تا راه را برای نیروهای جهادی و داوطلبانه هموار کند تا حداقل یک مانع از طرف مقامات یا دستگاه های دولتی و دولتی نبینند. “. جای من تاج از مشکلات اقتصادی گرفته تا حضور مردم در صحنه و با همکاری مردم و مسئولان می توان کشور را نجات داد.

وی خاطرنشان کرد: اگر قبل از کنترل بیماری وجود داشته باشد تاج اگر فعالیتهای عادی خود را از سر بگیریم ، دوباره با شرایط حاد و بحرانی روبرو خواهیم شد. اظهارات اخیر رئیس جمهور درباره بازگشایی مشاغل مورد توجه مردم نبوده است و قرنطینه باید تا زمان از بین رفتن بیماری ادامه یابد. تاج با ادامه این روند ، برخی ادعا می کنند که قرنطینه کشور با فروپاشی اقتصادی ادامه می یابد و از ایجاد تله جلوگیری می کند. خزانه داری و اقتصادی ذخیره اقتصاد و هزینه کسری بودجه ایجاد شده می تواند جبران شود.

دکمه بازگشت به بالا