سلامت و دانش

مشاهده | ماشین شگفت انگیزی که ژاپنی ها فقط به خودشان می فروشند!

پس از افشاگری های هفته گذشته ، تویوتا اولین جزئیات و عکس های سفر دریایی نسل چهارم Harrier را به ژاپن منتشر کرد. بر اساس پلت فرم TNGA GA-K در ژوئن سال 2020 رونمایی می شود. این بدان معناست که این خودرو سیستم عامل ها را با جدیدترین مدل های Toyota Rav4 و Lexus RX به اشتراک می گذارد.

طراحی و ساخت بدنه جدید بسیار سفت و سخت است و مرکز ثقل کم آن باعث می شود راننده و رانندگی همزمان به راحتی انجام شود. سیستم تعلیق جلوی آن یک بند بند MacPherson است و سیستم دو کلاچ در قسمت عقب خودرو سواری قابل اعتماد و لذت بخش را ایجاد می کند.

معرفی جدید Toyota Harrier 2021

تغییر پلت فرم TNGA GA-K به Harrier این امکان را می دهد تا علاوه بر سیستم هیبریدی تویوتا (THS II) از جدیدترین موتور Toyota با توان پویا و گیربکس مستقیم Shift-CVT استفاده کند. موتور بنزینی 2.0 سیلندر چهار سیلندر آن می تواند 169 اسب بخار قدرت و 207 نیوتن متر گشتاور تولید کند که می تواند با یک سیستم استاندارد درایو تمام چرخها یا سیستم محرک جلو در کنار جعبه دنده استاندارد ترکیب شود. CVT.

معرفی جدید Toyota Harrier 2021

حالت ترکیبی THS II در هر دو پارامتر FWD و AWD موجود است. اولین مورد استفاده از موتور بنزینی همراه با موتور الکتریکی 120 اسب بخار است و حالت AWD یک موتور 40 کیلوواتی را به چرخ های عقب اضافه می کند و در نتیجه 219 اسب بخار قدرت دارد.

معرفی جدید Toyota Harrier 2021

علاوه بر طراحی بیرونی ، فضای داخلی خودرو از زیبایی ظاهری قبلی برخوردار است و از زیبایی بیشتری برخوردار است. نکات اصلی چراغ های LED است که توسط عناصر کرومی برجسته شده و تا شیشه های جلو و جلوپنجره ها گسترش می یابد.

معرفی جدید Toyota Harrier 2021

طراحی داخلی آن با تغییرات چشمگیر RAV4 را به یاد می آورد. کنسول مرکزی دارای صفحه نمایش 12.3 اینچی با سیستم SD T-Connect است که یادآور یک زین اسب است. ویژگی دیگر سقف پانوراما با پنجره های الکتروکروماتیک است. طبق اعلام خودکار ، هرییر به دلیل استفاده از کمک فنرهای صدا و لرزش ها و ویندوزهایی که صدا را جذب می کنند ، از فرمان فرماندهی دلپذیری برخوردار هستند.

carscoops.com

دکمه بازگشت به بالا