خبرهای کلی

چرا حمل و نقل؟ – رویداد برتر



در مورد تاج ، خسارت وارده به زیردستان آسیبهایی است كه به دیگران وارد شده است. باید مسئول انتقال ویروس به دیگران باشد. برخی از ما هنوز آموخته ایم که چگونه به جامعه و دیگران گزارش دهیم. ریشه این عدم مسئولیت را باید در سیستم آموزش کشور جستجو کرد

به گزارش رویداد برتر ، خبرنگار روزنامه عباس عبدی شهروند وی نوشت: “طی چند روز گذشته ، تصاویر از تهران و ترافیک ناظران را غافلگیر کرده است ، به خصوص اگر آن را با تصاویر از بهاءالله 13 مقایسه کنیم. به هر حال ، در همان روز ، تصاویر از نیویورک ، شلوغ ترین شهر جهان در جنوب شرقی پخش شد! چگونه می توان این رفتارها و اختلافات را اندازه گرفت و آیا راه حلی وجود دارد؟

درباره مقامات و مردم و جامعه دو نکته وجود دارد. مشکل اول عدم شفافیت است. گزارش شده است که در مجموع سه نفر بر اثر تاج گذاری در نیویورک در یک روز درگذشت. ترامپ سعی کرد اجساد وحشتناک سپاه تاج را توصیف کند و حتی گریه کرد. علی رغم ساده سازی های اولیه رئیس جمهور ایالات متحده ، او اکنون به راحتی می گوید اگر هزار نفر در این پرونده بمیرند و دیگر نباشند ، ما موفق خواهیم شد! در کمتر از دو هفته ، آنها تعداد تست ها را به کمتر از دو میلیون افزایش دادند و همه و عموم مردم متوجه وضعیت وخیم کورونا در ایالت نیویورک شدند. حال ، حتی اگر دولت بخواهد آنها را به خیابان برسانند ، مردم داوطلبانه نمی آیند.

نکته دوم مربوط به ناسازگاری در اجرای سیاست فاصله اجتماعی است. فاصله اجتماعی از دو طریق تحت تأثیر قرار می گیرد ، اول حمایت و هماهنگی مردم است ، اما این جنبه برای تحقق آن کافی نیست. همانطور که اکثریت قریب به اتفاق مردم از سرقت متنفر هستند و دزد را محکوم می کنند و خودشان این کار را نمی کنند ، همه اینها برای جلوگیری از سرقت کافی نیست بلکه فقط یک شرط لازم است. دولت همچنین باید از قدرت پلیس و دادگاهها برای مجازات و مجازات سارق استفاده كند ، در غیر این صورت سرقت گسترده خواهد شد.

نکاتی در رابطه با افراد وجود دارد و مطمئناً همه افراد نیستند ، اما کافی است هنگام خروج از خانه حمل و نقل ایجاد کنید. برخی از افراد از تخیل خود استفاده نمی کنند. بیماری و مرگ برای آنها بسیار دور است. هنوز اعتقاد بر این نیست که کورو ویروس نزدیک به رگ خونی است ، بنابراین از نظر چشم غیر مسلح بسیار کوچک و نامرئی است. آنچه را که ما نمی بینیم ، اما وجود آن به طور علمی اثبات شده است ، باید جدی و خطرناک تلقی شود ، اما برخی از مردم صبر ندارند تصور کنند و به طور انتزاعی فکر کنند.

نکته دیگر احساس ضعف مسئولیت پذیری نسبت به دیگران است. ممکن است فکر کنیم که ما حق داریم با Corona بی احتیاط باشیم ، زیرا ما مانند مردی هستیم که نمی تواند به اندازه کافی شنا کند و عاشق دریای خشن شود و در نهایت غرق شود. در مورد تاج ، خسارت وارده به زیردستان آسیبهایی است كه به دیگران وارد شده است. باید مسئول انتقال ویروس به دیگران باشد. برخی از ما هنوز آموخته ایم که چگونه به جامعه و دیگران گزارش دهیم. “ریشه این عدم مسئولیت را باید در سیستم آموزش کشور جستجو کرد.”

انتهای پیام


انتشارات سایت به وسیله استخراج اخبار روز، اقدام به نشر محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه آنلاین رویداد برتر هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا