اقتصادی

کدام استانها در معرض خطر سیل قرار دارند؟



مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: طبق پیش بینی ، روز شنبه استان های چهارمحال بختیاری ، لرستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، مناطق شمالی استان فارس ، بخشی از استان مرکزی و حتی استان خراسان رضوی. تمرین خواهد کرد

سیف اله آقا بیگی در مصاحبه با رویداد برتر اظهار داشت: هشدار سازمان هواشناسی از روز دوشنبه صادر شده و طبق پیش بینی های این سازمان ، در برخی مناطق باران های قابل توجهی پیش بینی شده است. : از عصر دوشنبه در مناطق جنوبی دریای خزر در استان های گیلان و مازندران باران باران است و در این مناطق بارندگی خوبی دارد.

وی افزود: با این وجود طبق پیش بینی ها ، 20 استان در یک سیستم بارشی نسبتاً سنگین قرار دارند ، بنابراین باید حداکثر دقت در این 20 استان از جمله استان های جنوب غربی و غربی کشور ، استان های مرکزی انجام شود. خراسان شمالی و شمالی و رضوی.

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ، اوج این باران ها را در استان های جنوب زهراس از جمله استان های چهارمحال بختیاری ، لرستان ، کهگیلویه و بویراحمد ، مناطق شمالی استان فارس ، حتی زنجان همدان ، مرکزی دانست. گفت که در تهران است. قم ، البرز ، قزوین و سمنان ذکر خواهد شد: در این استانها ، وزارت نیرو نیز اقدامات لازم را انجام می دهد ، بنابراین باید بیشترین دقت را کرد.

به گفته آگابیگی ، همکاران ما در بخش تاسیسات سد آمادگی خود را برای مدیریت کنترل سیلاب و ارائه بالاترین سطح مراقبت در مناطقی که مخازن ما در آن قرار دارند ابراز کرده اند ، اما دستگاه های اجرایی ذیربط و مردم به آن احتیاج دارند. فقط به این نعمت توجه کنید تا این سیستم باران باعث ایجاد مشکلات و خسارت برای کشور نشود.

وی با اشاره به وضعیت سدهای موجود در کشور به دلیل سیل احتمالی ، گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته 68 درصد سدها خشک شده اند. این بدان معناست که به طور متوسط ​​حدود 32 درصد از حجم مناسب است. برای کنترل سیل. علاوه بر این ، در جایی که سدها واقع شده اند ، مانند سیل های قبلی ، مدیریت و کنترل سیلاب در مناطق دیگر نیز انجام می شود که باید توسط مقامات اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: “خواست و تقاضای ما از مردم این است که از هرگونه رویکرد و تصادف ترافیکی در منطقه رودخانه جلوگیری شود تا خسارات و تلفات احتمالی را نبینیم.”

انتهای پیام


نوشته های سایت به وسیله سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، در نتیجه مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و رویداد برتر هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا