هنر و فرهنگ

کشف تقویم جبهه فرهنگی انقلاب

کشف تقویم جبهه فرهنگی انقلاب

برای تقویت و ارتقاء فعالیتهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ، گروه رسانه ای حلقه مربوطه نرم افزار “حلقه مرتبط” را کشف کردند.

به گزارش رویداد برتر ، در سالگرد نشست تاریخی بین فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب ، در تاریخ 2/2/92 ، صدها نفر از منابع انسانی ، محصولات ، مراکز ، مضامین و فعالیتهای فرهنگی برای اولین بار ارائه شد.
این برنامه علاوه بر دارا بودن قابلیت های موجود در تقویم های مجازی ، کلیه موارد مورد نیاز فعالان فرهنگی و هنری کشور را شمرده و بسته های پیشنهادی فرهنگی را در زمینه های مختلف فیلم ، کتاب ، مستند و غیره مطابق با هریک ارائه داده است. پرونده مهم تاریخی و اجتماعی. ارائه سخنران و کارشناسان و پیشنهاد برنامه مربوط به آن رویداد نیز از دیگر ظرفیت هایی است که برای بسته های فرهنگی این برنامه در نظر گرفته شده است.
همچنین با توجه به بخش تعاملی این نرم افزار و امکان انتشار فعالیت های ویژه مربوط به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان های مختلف ، از دیگر مزیت های این نرم افزار است که می تواند ارتباط بین فعالان جبهه فرهنگی انقلاب را تقویت کند. استان های مختلف
در حال حاضر نسخه اندرویدی این برنامه برای استفاده در تلفن های هوشمند منتشر شده است و در آینده ای نه چندان دور ، نسخه های iOS و ویندوز نیز منتشر می شوند. علاقه مندان می توانند تقویم نرم افزار جبهه فرهنگی انقلاب را از طریق سایت www.hvasl.ir بارگیری کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا