جامعه

Corona بر تشدید بیماری کبد چرب تأثیر می گذارد

مطالعات توسط متخصصان تغذیه نشان می دهد که در حین شیوع کورو ویروس ، که با ماندن در خانه و قرنطینه اجباری همراه است ، مشکلات کبد چرب در انسان به دلیل سبک زندگی بی تحرک و تغییر در زمان خواب و احتمال ابتلا به آنها افزایش می یابد. کوروناویروس. بزرگ شده است

به گزارش رویداد برتر طبق آماری که از زمان شیوع تاج ویروس در جهان منتشر شد ، میزان بروز و مرگ و میر این بیماری در افراد مبتلا به بیماری زمینه ای بسیار بیشتر از حد معمول است.

دلیل اصلی این امر ضعف سیستم ایمنی بدن این افراد است که باعث می شود آنها در برابر ویروس آسیب پذیرتر شوند و خطر مرگ در این افراد را افزایش می دهند.

آنزیمهای بالای کبد که باعث آسیب به سلولهای کبدی می شود یکی از بیماریهای اساسی است که بر عملکرد کبد تأثیر منفی می گذارد.

این شرایط اساسی به همراه سایر شرایطی مانند فشار خون بالا ، دیابت و نارسایی کلیه ، خطر ابتلا به کورو ویروس را افزایش می دهد.

کبد چرب یکی از شایع ترین بیماری هایی است که باعث افزایش آنزیم های کبدی می شود.

بررسی های متخصصان تغذیه نشان می دهد که در هنگام شیوع ویروس ، که با ماندن در خانه و قرنطینه اجباری همراه است ، مشکلات کبد چرب در انسان به دلیل سبک زندگی بی تحرک و تغییر در زمان خواب در طول روز و شب افزایش می یابد.

مبتلایان به بیماری کبد چرب که با شرایط قرنطینه تشدید می شوند ، در صورت ابتلا به ویروس ، علائم بیشتری نسبت به سایر مبتلایان به کروناویروس نشان می دهند ، و شما به مراقبت بیشتری از جمله بستری شدن با اسکیکیا نیاز خواهید داشت.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که آنزیم های کبدی بالا نه تنها کوراو ویروس را به فرد منتقل می کند ، بلکه ضعف و ناتوانی اساسی بدن در مقابله با ویروس را نشان می دهد ، که این امر خطر ابتلا به ویروس را افزایش می دهد.

چنین افرادی باید با انجام مراقبت های اضافی و رعایت اصول بهداشت شخصی و کنترل بیماری زمینه ای ، سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنند و با مصرف داروهای به موقع و منظم که توسط پزشک تجویز شده و از رژیم غذایی سخت پیروی کنند.

افراد مبتلا به کبد چرب باید از خوردن غذای سریع و گوشت سرخ شده در روغن در دوران قرنطینه خودداری کنند و از غذاهای سرشار از فیبر برای کمک به پاکسازی کبد خود استفاده کنند.

به گزارش Nornews ، ورزش آسان در خانه و تنظیم خواب در طول روز از مهمترین اقداماتی است که می تواند خطر ابتلا به کوف 19 را در افراد مبتلا به کبد چرب به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا