رویدادها

ایران جزو ۱۰ کشور حادثه‌خیز دنیا است

رویداد برتر / بوشهر مدیر کل هلال احمر بوشهر گفت: ما در جهان 52 فاجعه انسانی و طبیعی داریم و سالانه تعداد زیادی از این تصادفات در کشور ما اتفاق می افتد و ایران یکی از 10 کشوری است که مستعد فاجعه است. در جهان ”

غلامرضا حاجیانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف هلال احمر نجات جان مردم است و این سازمان از گذشته تا به امروز در این زمینه تمام تلاش خود را انجام داده است تا بتواند افرادی را که در معرض آسیب قرار دارند نجات دهد. و خطر کنید “

وی با تأکید بر آمادگی هلال احمر در صورت بروز حوادث و بحران ، اظهار داشت: لازم است نیروی آموزش دیده آمادگی لازم را در زمان وقوع حوادث و همچنین امکاناتی که پس از نجات مهیا هستند فراهم شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه کشور ما کشوری است مستعد حوادث ، افزود: ما در جهان 52 بلایای طبیعی و طبیعی داریم و هر ساله تعداد زیادی از این تصادفات در کشور ما اتفاق می افتد و ایران یکی از 10 کشور برتر است. مستعد حوادث در سراسر جهان “.

مدیر هلال احمر بوشهر تأکید کرد: استان بوشهر دارای 9 پایگاه کمکی در جاده ، 5 ایستگاه ساحلی و دریایی ، یک پایگاه کوهستانی ، یک پایگاه هوایی و سیستم واکنش سریع در مرکز استان است.

حاجیان یادآور شد: سال 1998 مملو از شورش و حوادث بود که با جاری شدن سیل گلستان آغاز شد و پس از آن سیل استان خوزستان که بوشهر به عنوان یک استان خاص عمل کرده و به کمک این استانها شتافت. اخیراً سیلاب های سیستان و بلوچستان و خسارات وارده به هرمزگان و تیم های اعزامی با موارد لازم توسط بوشهر به نجات رسید.

وی گفت: “سال گذشته 20 دوره آموزشی و بیش از 100 مانور نجات هلال احمر از جمله زمین لرزه ، حذف آوار و آتش نشانی انجام شده است.” همچنین مانور هسته ای سنگین در سال 1998 که در آن آموزش هلال احمر به عنوان رئیس تیم امداد و نجات به همراه 19 دستگاه دیگر موفق به اسکان اضطراری و نجات ، انتقال و معالجه تحت فرماندهی متمرکز برای وی شدند. عادی کردن اوضاع

این مقام مسئول با توجه به شیوع بیماری های عروق کرونا قلب و اقدامات هلال احمر اظهار داشت: با استفاده از نیروهای انسانی و داوطلبان ، فعالان اجتماعی ، بسیج و هلال احمر در مراکز رای گیری و چک کردن ورودی های شهر ظرف 40 روز ، “954000 نفر مورد بررسی و بررسی قرار خواهند گرفت.” آنها حق داشتند سخت کار کنند. در این مدت 356000 وسیله نقلیه که وارد شهرهای استان بوشهر می شوند ، مورد بازرسی قرار گرفتند و 47 امضاکننده به بیمارستان ها اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر تصریح کرد: سال گذشته 709 تصادف از جمله آتش سوزی ، خدمات رو در رو ، زلزله ، سیل و سیل ، امدادرسانی هوا و غیره در واحد EOC (مرکز عملیات امداد و نجات) ثبت شده است. ، که تعداد کل بازماندگان است. 506 نفر بودند.

غلامرضا حاجیانی ادامه داد: همچنین سال گذشته اسکان اضطراری به 20 هزار و 609 نفر داده شد که بیشتر آنها در سیلاب و سیل نجات یافته اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا