ورزش

با دبیر موافقم که وظیفه سرمربی انتخاب ملی‌پوش نیست

طبق این گزارش شفافمحمد جواد ابراهیمی برای ارزیابی خود از قانونی که برای انتخاب شهروندان برای مسابقات آسیایی ، جهانی و المپیک طراحی شده است ، گفت: “من می خواهم از دبیر علیرضا ، رئیس انجمن کشتی برای این کار ارزشمند و عالی تشکر کنم.” این امر قطعاً باعث افزایش جمعیت کشتی گیران و ایجاد انگیزه در آنها می شود. با این قانون مانند من که سالها از حق ما برای پیوستن به تیم ملی محروم شده ایم ، بسیار با انگیزه هستیم و می دانیم که گذشته دیگر تکرار نخواهد شد.

آزادکار که وزن 97 کیلوگرم در ایران دارد ، تأکید کرد که مانند بسیاری از کشتی گیران ، با اجرای این قانون برای ورزش بسیار انگیزه دارد. وی اظهار داشت: در تهیه و اجرای قانون می دانیم که نظرات شخصی دیگر مشخص نمی کند چه کسی لباس ملی پوشید. سیستم عملکرد و امتیاز دهی کشتی گیر وظیفه انتخاب تیم ملی را روشن می کند. با روش قبلی که معیارهای انتخاب کشتی گیران به هیچ وجه مشخص نشده بود ، خیلی ها انگیزه خود را از دست دادند. وقتی همه آنها را برداشتم ، اما وقتی آنها را برداشتم ، آنها کار دیگری انجام دادند و من خسته شدم و بسیاری از کشتی گیران جوان که با من آموزش دیدند دیگر انگیزه ای برای کار ندارند و به تمرین نمی آیند.

وی ادامه داد: یکی از نکات بسیار مثبت چرخه انتخاب این است که کشتی گیران اول و دوم به یک مسابقه اعزام می شوند ، به این صورت نیست که یک نفر به عنوان یک مسابقه سخت مانند گذشته و دیگری به مسابقات سبک تر اعزام شود. این دقیقاً مطابق با انصاف کشتی است ، زیرا همه کشتی گیران با یک چشم دیده می شوند. پیش از این نفر اول به نژاد فرانسوی اعزام شده بود و من که نفر دوم بودم برای کمک به روسیه به روسیه منتقل شدم اما با اعمال این قانون ، همه از حقوق برابر برخوردار خواهند شد. من همه آنها را خریدم و در رقابت های خارجی اولین نفر بودم اما نظرات آنها از طریق شورای فنی تنظیم شده اعمال شد و شخص دیگری تحت پوشش تیم ملی قرار گرفت.

دارنده دو مدال طلا برای بزرگسالان آسیایی و جوانان جهان اظهار داشت: اگر قانون پایه و اساس کار و اجرای تصمیمات باشد ، پس همه وظیفه خود را می دانند و حقوق هیچ کس از بین نمی رود. این کشتی گیر ، که هیچ کس دیگری ندارد ، دیگر نگران از دست دادن حق خود نیست و برای رسیدن به تیم ملی ، انگیزه بیشتری از همیشه به دست می آورد. در طول شش سال شرکت در مسابقات مختلف استانی و کشوری ، من تمام رقبای خود را با رقبای گسترده مشخص کردم زیرا هیچ انگیزه ای برای تلاش بیشتر وجود ندارد و می دانستم دو برابر کردن تیم ملی به دلیل تصمیمات شخصی امکان پذیر نیست. اگر در هر وزن 10 یا 15 کشتی گیر داشته باشیم ، این قطعاً باعث افزایش کشتی در ایران خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی معتقدند اجرای این قانون باعث کاهش قدرت اردوی اصلی تیم ملی خواهد شد: “اظهارات علیرضا دبیر که اظهار داشت سرمربی تیم ملی درگیر نیست ، کاملاً صحیح است.” وقتی کشتی گیری با مهارت 90٪ به اردو می رود ، مربی تیم ملی باید آن را 100 نفر قرار دهد و مهمتر از همه ، این وظیفه مربی خوب است که کشتی گیر را در هنگام مبارزه راهنمایی و حرکت کند یا از نظر ذهنی او را قبل از جنگ آماده کند. آهسته. تدریجی. قبلاً یک مورد داشتیم که سرمربی تیم ملی شب قبل از جنگ به من گفت که فردا مقابل حریف خود بازی می کنی! از این گذشته ، یک مربی با یک کشتی گیر چه کاری انجام می دهد تا روحیه خود را از بین ببرد؟

سرانجام ابراهیمی درباره وزن 97 کیلوگرم خود گفت: “من به این وزن رسیدم تا المپیک شوم و با تمام وجود تمرین می کنم و انگیزه زیادی برای رسیدن به تیم ملی دارم.” می توانید مطمئن باشید که زیباترین کشتی ها را از من خواهید دید و من چیزهای زیادی را خواهم گفت.

دکمه بازگشت به بالا