خبرهای کلی

برگزیدگان جشنواره «همه با هم علیه کرونا» مشخص شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آخرین اخبار سیدمحمدحسین بلاغی صبح روز چهارشنبه به خبرنگاران در تبریز گفت: این جشنواره در نظر گرفته شده است به بیان اهمیت خانه ماندن و صرف وقت با خانواده خود را به منظور مبارزه با ویروس تاج پشتیبانی و وکیل و دکتر و استقبال پرشور مردان و هنرمندان از استان و کشور است که ارزش آن نیست.

است که در یک جشنواره, هنر, مردم, همراه با تاجدر پنج بخش داستاندسترسی به اینترنت است. آهنگ از کاریکاتور, عکس ها و ایده ها برای جذاب نگه می دارد. ادامه داد: در ۳۸۰ اثر ارزشمند و هنرمندان کشور به دبیرخانه این جشنواره گفت که این انجام شد که سه داور در هر بخش آن در نظر گرفته خواهد شد.

رئیس جمهور, هنر, مرکز استان برای داوری جشنواره به دلیل حضور در اماکن عمومی و همچنین هنرمندان, ۲, برخی از مردم و فن آوری است.

او گفت که تمام آثار ارسال شده به این جشنواره و در طول زمان در فضای مجازی آن نشان داده خواهد شد که هر دو در و او پس از شکست تاج در طول مراسم و اعضای منتخب به این مناسبت در هر زمان.

در پایان این جشنواره هیات داوران, هنر, مردم, همراه با تاجدر آیه بنابراین احمدی شایسته قدرشناسی است.” جهت ابراهیم آرباطان او رتبه سوم و محمد شکری فرد فرد دیگری و … در این مقاله به داوران هیچ یک از شرکت کنندگان رتبه اول در تشخيص هیچ.

در بخش داستانحسن مرادی و امیدوارم اخوان المسلمین و بیشتر شایسته احترام و قدردانی شناخته شد و کلانتری و امیر برنده سوم, سحر و جادو, نقیلی دیگر و با ارزش شخصی اقدامات دولت, به عنوان رهبر صنعت است که شما را انتخاب کنید.

در, عکس مجموعه, عکس خانه المیرا چرندابی افشاری به ویژه مردم شایسته تقدیر و مجموعه ای از عکس های زمینه, هاشمی, شایسته جداگانه در نظر گرفتن آنچه به انجام و ۲ اثر بهزاد عزیزپور رتبه سوم. اثر ۲ مینا برای برخی از دلیل رتبه دوم و انتخاب اثر جداری فاطمه فرید به عنوان اولین بار به این بخش است.

یوری در بخش اول از کارتون ، و سالار من به سمت چپ به تنهایی شما شایسته قدردانی است که او و مری آغاز می شود اسکندری و یک مرد دیگر که او منصوب شد و در منطقه نیز به عنوان داوران کسی آشنا با اول و سوم تشخیص فراموش و از نمایندگی های هنری فرهاد رحیم قراملکی یک مجوز خاص.

در بخش ” ایده های برای این تعطیلات سرگرم کننده مجموعه ای از فیلم های مرتضی پاشایی فخری افراد شایسته احترام و قدردانی به عنوان آن شناخته شد و در انیمیشن (به اندازه کافی جنبش) “نخود سبز, نخود فرنگی و…. که هر کدام خود را حفظ خانه”” تاثیر کلی در اوایل واعظی محمد خود را در سپیده دم در وهله اول در همان بخش علاوه بر این هیات داوران هیچ یک از شرکت کنندگان در این بخش رتبه دوم و سوم را می توان یافت.

زمان مراسم اختتامیه این جشنواره در حوزه روابط عمومی و منتشر خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا