اقتصادی

تعدیل نیروی بی‌سابقه در بزرگترین ایرلاین آمریکای لاتین

بزرگترین و قدیمی ترین شرکت هواپیمایی در آمریکای لاتین بیش از 1400 نفر از کارمندان و تعداد افراد بالغ را در نتیجه فوران گسترده و بحران همه گیر کرونا اخراج می کند.

به گزارش رویداد برتر ، هواپیمایی LATAM شیلی ، به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین شرکت هواپیمایی در منطقه آمریکای لاتین ، اخیراً اعلام کرد که علت این بحران مالی ناشی از شیوع گسترده و همه گیر بیماری ویروس خطرناک و کشنده است. در کرونا که از طرف دولت وضعیت اضطراری و قرنطینه ای اعلام شده است ، که منجر به کاهش شدید تقاضای سفر هوایی شده و تعداد زیادی هواپیما که در خطوط هوایی مختلف در سراسر جهان فعالیت می کنند ، نیاز به استخدام 1400 نفر و کارمند دارند. برای کاهش نیرو.

روبرتو آلو ، مدیرعامل شرکت هواپیمایی فلان ، به رویترز گفت: “پس از تحقیقات زیاد طی یک یا دو ماه گذشته ، متأسفانه به این نتیجه رسیدیم که باید از بحران مالی ناشی از بیماری همه گیر کرونا خارج شویم و از فروپاشی آن جلوگیری کنیم.” و ورشکستگی نخواهد بود ، راه حل دیگری جز کاهش اندازه شرکت ما نخواهد بود.

خطوط هوایی Latam اولین منطقه آمریکای جنوبی است که نیروی کار خود را تنظیم کرده و کارمندان خود را در میان همه گیر کرونا اخراج می کند.

شرکت هواپیمایی به دلیل بحران مالی ناشی از شیوع تاج ویروس ، حقوق 43000 کارمند را نصف کرده است.

از دیگر خطوط هوایی اصلی منطقه می توان به Azul SA ، Avianca و Gol Linhas Aereas اشاره کرد که از زمان شیوع تا کنون ، 78 درصد از کارمندان خود را در مرخصی بدون حقوق اعزام کرده اند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا