ورزش

تعلیق، بهترین فرصت برای بهسازی ساختار جودو کشور شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، آرش میراسمایی روز پنجشنبه 1 ژوئن در جلسه انتخابیه بدن سازی جودو استان فارس با استناد به اتاق مانور ایجاد شده توسط این ورزشکار ایرانی در منطقه ، اظهارات این ورزشکار را قابل ذکر خواند و گفت: آزار و اذیت ما در مقایسه با جودو ایرانی شاهد زیادی هستیم. وظیفه فردی ما تقویت روحیه امید در بین ورزشکاران جودوکار کشور است.

قهرمان پیشین جودوکار جهان با خواندن شرایط این ورزش در کشور اظهار داشت: تعلیق جودو شرایط ویژه ای را برای این ورزش ایجاد کرده است اما ما براساس این تهدید فرصتی ایجاد می کنیم و با استفاده از این فرصت می توانیم با تمرکز روی آموزش و تمرین ساختار جودو ایران را بهبود بخشیم. “” ما در سن پایه سرمایه گذاری کردیم.

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه شعار این فدراسیون برای همه جودو است ، از تدوین سند امیدوار کننده برای این ورزش خبر داد و اظهار داشت: با تدوین سند ، روسای بعدی فدراسیون پیشرفت متوازن جودو در کشور را دنبال می کنند.

میرمسمایی گفت: هدف فدراسیون جودو در سال 1399 دستیابی به رکورد 200000 ورزشکار سازمان یافته است و خاطرنشان کرد: تشکیل تیم ملی غیرالهی با حضور 50 جودو تنها بخشی از برنامه های انجمن برای اجرای برنامه های از پیش برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل سفرهای استانی وی و شرکت در راهپیمایی های استان ایجاد روحیه امید در جودو بوده است ، گفت: فارس قسمتی از به تعبیر جودو ، این یکی از محبوب ترین استان های کشور است.

رئیس انجمن جودو با بیان اینکه حضور افراد بزرگی همچون صابری نژاد ، عزیزالله ، رزم آهنگ ، زاده و دو نفر در یک میز و برای تبلیغ جودو هنر وحید زارع نژاد رئیس هیئت جودو استان است و گفت: سفر کنید.

دکمه بازگشت به بالا