ورزش

تعیین زمان دادگاه سرنوشت‌ساز برای جودوی ایران

وکیل فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران آخرین تاریخ دادرسی موضوع محرومیت فدراسیون جودو از شرکت در همه مسابقات بین المللی را اعلام کرد و اظهار داشت: دادگاه داوری ورزش در تاریخ 17 سپتامبر 2016 برگزار می شود.

در مورد تاریخ محاکمه فدراسیون جودو ایران ، امیر ساعد گفت: “طبق اطلاعیه قبلی دیوان داوری ورزش (CAS) ، در تاریخ 10 آوریل 2016 ، با رسیدگی به پرونده فدراسیون جودو ایران از فدراسیون بین المللی شکایت کرد. تصمیم فدراسیون جهانی توسط فدراسیون جودو ایران به حالت تعلیق درآمده بود ، اما طبق نامه ای که به دادگاه داوری ورزش ارسال کردم ، با توجه به محدودیت هایی که در پی شیوع تاج ویروس وجود دارد ، احتمالاً اوضاع تا 10 آوریل منتهی شود. موانع دادرسی ، حدوداً دو ماه قبل از ارسال دادگاه نامه ورزشی به دیوان داوری و محدودیت های ناشی از شیوع این بیماری هشدار داده بود که دادگاه شهادت ما را پذیرفته و اعلام کرده است که دادگاه به تعویق افتاده است.

وی افزود: اول از همه ، پیشنهاد ما به دادگاه داوری ورزش برای احضار دادگاه این بود كه این جلسه در 18 سپتامبر 2011 برگزار شود .البته این پیشنهاد مبتنی بر چندین گزینه بود و انتخابی كه قبل از آن توسط دیوان داوری ورزش انجام شده است. جودو به ما اطلاع داد که آنها یکسری فعالیت ها و برنامه ها دارند و باید در سایر موارد شرکت کنند و قادر به حضور در جلسه دادگاه در آن تاریخ نیستند و در نتیجه ، پیشنهادی توسط وکلای فدراسیون جهانی جودو ارائه شد. که مورد تأیید ما نبود و آن تاریخ را تأیید نکردیم.

وکیل فدراسیون جودو ایران اعلام کرد: سرانجام طبق نامه رسمی که از دیوان داوری ورزش دریافت کردیم و نتیجه توافق بین وکلا بود ، تاریخ رسمی دادرسی به 16 سپتامبر 2020 یا 17 سپتامبر موکول شد. 2010. حداکثر توانایی ما برای استفاده از حق یک خانواده یهودی ، که با تصمیم ناعادلانه فدراسیون بین المللی برای شرکت در همه مجامع بین المللی و شرکت در بازی های المپیک ، عملاً ممنوع است. ما دیدگاههای منطقی و مشروع خود را به طور موثر در دادگاه ارائه می دهیم.

فدراسیون جودو ایران پس از ادعای باخت در نیمه نهایی جام جهانی ژاپن ، به ایران بازگشت پس از ادعای باخت در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ژاپن ، مدعی شد که وی “تحت فشار برای یک باخت اجباری است و رویایی برای رژیم صهیونیستی نیست”. . فدراسیون جهانی جودو از شرکت در همه مسابقات بین المللی منع شد و ایران شکایتی را به دیوان داوری ورزش (CAS) ارسال کرد.

255 41

دکمه بازگشت به بالا