خبرهای کلی

جزئیات فروش سهام بانک‌های دولتی در بورس

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر

عباس معمارنژاد ، معاون وزیر اقتصاد اظهار داشت: “ریسک پذیری از 4 ماه مه آغاز شده است و پیش بینی می شود امشب ساعت 24:00 ادامه یابد ، اما همانطور که افراد زیادی در درگاه های بانکی ثبت نام کرده اند ، مردم درخواست تمدید کردند. فردا ، پنجشنبه ، شعب بانکی در غیاب وی و حضوری تا ساعت 14 تمدید شد.

وی افزود: تاکنون 2.5 میلیون نفر در سهام این دولت ثبت نام کرده اند.

زمان فروش سهام بانکهای دولتی در بورس کالا

معمار نژده درباره گردش کار برای تضمین متقاضیان گفت: 14 بانک برای این کار در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند از طریق درگاه های شخصی و درگاه ها و برنامه های غیر شخصی ثبت نام کنند.

معاون وزیر اقتصاد افزود: هزاران و 50 میلیارد تومان برای بازاریابی و خرید از سهامداران صندوق پس انداز شده است.

وی افزود: مهمترین ویژگی این صندوق این است که ریسک کمتری دارد ؛ ثانیا دولت و مجلس تخفیف ویژه ای را برای این سهام در نظر گرفته اند تا بازده و سود صندوق در دسترس همه مردم قرار گیرد. قیمت هر واحد سرمایه گذاری که با 10 هزار گوجه فرنگی فروخته می شود ، 17 هزار قطعه دارد.

نکته سوم این است که یک مدیر وجود دارد که در بازار سرمایه خبره است و نهاد حسابرسی مسئولیت نظارت بر صندوق را بر عهده دارد. این صندوق می تواند تجارت کند زیرا هنگام خرید سهام ، هیچ تضمینی برای خرید از شما وجود ندارد ، اما در این صندوق نیز می توانید سهام خود صندوق را خریداری کنید و بازاریابی یکی از قابلیت های این صندوق ها است.

وی افزود: به منظور افزایش نقدینگی ؛ مهلت فروش سهام یک ماه از آخرین روز فروش سهام است ، در حالی که این دوره در ابتدا دو ماه پس از پایان ریسک – در نظر گرفته شد.

از آنجا که برخی از مردم از این صندوق سود می بردند ، به مردم توصیه می شد که از آن برای خرید سهام براساس کد ملی خود استفاده کنند. هر ایرانی با کد ملی می تواند این واحدها را با ارزش 2 میلیون تومان خریداری کند.

معمارنژاد تصریح کرد: تاکنون اشتراک ها به سقف صندوق نرسیده است ، اما پیش بینی می شود مردم در واحدهای صندوق به همان میزان دریافت کنند.

دکمه بازگشت به بالا