خارجی

حیرت چین از اقدام عجیب آمریکا در سازمان ملل

آفتابنیوز :

دیپلمات های ایالات متحده, اما او گفت که او در حال حاضر در متن پیش نویس قطعنامه وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری رویترز،. برای بیش از شش هفته ۱۵ عضو شورای امنیت سازمان ملل تلاش برای توافق بر سر متن پیش نویس force برای پیدا کردن برای این هدف نهاییاش خواهد فایل یک بیانیه از ادعا ۲۳. در مارس آنتونیو گوترش,.دبیر کل سازمان ملل متحد در استقرار آتش بس در تمام جنگ ها در سرزمین مقدس به این معنی است که آنها قادر به مبارزه با کروناویروس به تمرکز بر روی.

اما مذاکرات به بن بست بین چین و ایالات متحده از سازمان بهداشت جهانی برای جلوگیری از task Manager. امریکا نمی خواهند این موضوع در سراسر جهان در مشاوره پزشکی و همچنین در چین او اشاره کرد که موسسه بین المللی مشارکت و در همان زمان برخی از کشورهای عضو به این مسئله اشاره کرد که سازمان بهداشت جهانی سوال: حاشیه است.

واشنگتن برای کمک های مالی در این محل پس از او سمت چپ دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, رئیس جمهوری چین در ایالات متحده برای آن “چین مرکز” و پیچ و تاب اطلاعات در مورد ویروس تاج از متهم در دست نیست.

به نظر می رسید به من که شورای امنیت سازمان ملل متحد روز چهارشنبه موفق به رسیدن به توافق است اما نه این جمعه. ما در موضع خود در رابطه با آخرین نسخه از پیش نویس قطعنامه ارائه شده توسط فرانسه و تونس تغییر نکرده است.

چینی, دیپلمات که نخواست نامش فاش شود گفته پیش نویس متن توافق نیست و در حال حاضر به تغییر این تنظیمات تصادف و شوکهکننده است. این دیپلمات آمریکایی که خواست نامش فاش نشود گفت که هیچ توافقی با ما در مورد این پروژه وجود دارد.

به گفته این دیپلمات در جریان مذاکرات ایالات متحده آمریکا, چین, سازمان ملل متحد, موضوع مطرح شده یا نه اما سازمان بهداشت جهانی ارائه شده است. قطعنامه ۹ رای مثبت رای دادند یکی از شرکت کنندگان باید نیست. یکی از سخنگوهای وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت که این کشور برای فعالیت های تولیدی و چین نمی خواهد ایجاد موانع برای مصالحه در جریان مذاکرات صلح و او را متهم کرد.

دکمه بازگشت به بالا