اقتصادی

دلار هنوز شانس دارد – رویداد برتر

به نظر می رسد دلار مسیری روشن تر از رقبا دارد.

به گزارش رویداد برتر ، از آغاز بحران کورنا ، بازار ارز مانند بازار سهام نوسان زیادی داشته است ، با این حال ، یک مطالعه انجام شده توسط رویترز نشان می دهد که کارشناسان می دانند شانس دلار برای صعود بیشتر است. نسبت به سایر رقبا. احتمالاً جهان از زمان بحران سال 2009 سابقه بی سابقه ای داشته و تمایل معامله گران را برای سرمایه گذاری در دارایی های پر ریسک تر کاهش می دهد.

به نظر می رسد با کاهش تدریجی امیدها برای بهبود سریع اقتصاد ، دلار لایه اصلی بازار ارز است.

جین فولی ، یک استراتژیست ارزی در Robo Bank گفت: “شیوع این بیماری ممکن است کندتر از گذشته باشد ، اما خواهیم دید که کرونا تا ماه های آینده بر روی داده های اقتصادی تأثیر خواهد گذاشت.” به گفته سرمایه گذاران ، ریسک سرمایه گذاری در دلار نسبت به بسیاری از ارزهای دیگر کمتر است.

از 34 کارشناس ارزی که توسط رویترز بررسی شده است ، 24 نفر اعلام کردند حداقل تا پایان سه ماهه دوم سال جاری تسلط دلار بر معاملات ارزی ادامه خواهد یافت ، تنها یک معتقد معتقد است دلار در یک روز از سر می برد. بد است.

این در حالی است که بسیاری از کارشناسان در دراز مدت نسبت به دلار خوش بین نیستند و پیش بینی می شود روند سبز بخشی از رشد خود را در سه ماهه دوم سال تا پایان سال از دست بدهد. پیش بینی می شود یورو ضرر خود را تا پایان سال 3.5 درصد جبران کند و احتمالاً تا آن زمان دو درصد پیشرفت خواهد کرد.

لی هاردمن ، گفت: “شما باید به این واقعیت توجه كنید كه پنج سال گذشته به دلیل عملکرد اقتصادی اقتصاد آمریكا بخش بزرگی از محبوبیت دلار بوده است ، اما مطمئناً” امسال این طور نیست “. کارشناس ارز در بانک میتسوبیشی. روند صعودی دلار امسال احتمالاً با روند صعودی کوتاه مدت و روند نزولی در میان مدت روبرو خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا