استان ها

روزانه ۳۱۳ پرس غذای گرم بین نیازمندان شوط توزیع می شود

رویداد برتر / آذربایجان غربی فرماندار شوت عنوان کرد: 2 میلیارد ریال به همت کمیته اقتصادی و امداد کورونا ویروس در شوت به نیازمندان اختصاص یافته است.

حسن عبداللهی اصل در حاشیه جلسه با کارکنان کمیته امداد شهرستان به منظور بررسی و رفع مشکلات و نیازهای مددجویان این شهرستان ، اظهار داشت: 2 میلیارد ریال از بودجه اهدا شده توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) کشف شده است که بسته های این غذا ، سلامتی و پول نقد برای کمک به افراد آسیب دیده از شیوع تاج ویروس پرداخت می شود.

وی همچنین با تقدیر از مشارکت کمیته امداد امامی در حمایت از قربانیان کورونا اظهار داشت: تقویت و ارتقاء عزت نفس خانواده های تحت پوشش کمیته امداد از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شوت همچنین از توزیع همزمان 1000 فشار گرم در بین مشتریان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این نهاد عملیاتی شده است.

به گزارش رویداد برتر ، وی تأکید کرد: آشپزخانه های مستقر در سطح شهر طبق دستورالعمل های بهداشتی ستاد تاج گذاری و با همکاری خیرین و خیران پخت و پز می شوند و روزانه به طور متوسط ​​313 فشار گرم در بین نیازمندان توزیع می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا