اقتصادی

سقوط ۶۰ درصدی درآمد برندهای لوکس به خاطر کرونا

این میزان درآمد برای مارک های لوکس در سه ماهه گذشته از سال جاری با توجه به داده های اولیه آن است که مناسب برای دیدار با.

به گزارش رویداد برتر به نقل از Business Insider ، صرفه جویی در بسته بندی آن را هنوز هم ادامه می توانید به فروشگاه لوکس در جهان به خصوص در بازار چین و هنگ کنگ و فرانسه در پنجمین ماه خود می شود که این روند به احتمال زیاد تا پایان سه ماهه دوم این سال آن را ادامه خواهد داد. پیش بینی درآمد و مارک های لوکس و در سه ماهه گذشته از سال در بین ۶۰ ۵۰ درصد در مقایسه با سال گذشته کمتر است.

انتظار می رود که با توجه به اضافه کاهش کارکنان در سطح جهان در اثر تاج و تقاضا در سراسر جهان عناصر بیشتر منحصر به فرد و نخبگان موارد و در کاهش شدید و در همان ورق. یک سال سختی برای مارک های لوکس, عکس. برخی از مارک های لوکس, حتی قبل از بحران تاج است که بسیاری برای توسعه فعالیت های خود و در شرایط بحران مالی فعلی مشکلات آن رشد خواهد کرد به عنوان مثال, Louis Vuitton با ارزش ترین نام تجاری در کلاس حق بیمه جهانی ۱۵ میلیارد دلار است. در خرید برند تیفانی و توسعه فعالیت های آن در ایالات متحده آمریکا و, قیمت ها در.

موسسه مشاوران مک کینزی نیز هشدار داده است که مارک های لوکس حتی در خوش بینانه در مورد, با ۴۰ درصد کاهش در سود این سال شما ممکن است به صورت مقطعی-فروش ۳۰۰ میلیارد دلار است. که از قبل پیش بینی برای این سال یک دانشمند نمی خواهد.

با وجود مداوم اقوام در سرزمین اصلی چین و هنگ کنگ و دیگر پایگاه های خود در عمده مارک های لوکس مانند پاریس و لندن و نیویورک هنوز در قرنطینه این سوال این خواهد بود که مشکلات در چین سهم بازار کالاهای لوکس در جهان ۳۵ درصد در سال گذشته به ۵۰ درصد در سال جاری از آن خواهد شد افزایش یافته است.

موسسه مک کینزی او ابراز تمایل به مصرف کالاهای لوکس در شرق آسیا به عنوان در هر نقطه دیگری در جهان در حال رشد است اضافه شده است که ۲۰۲۵ به ۷۰ درصد از بازار مصرف کالاهای لوکس در شرق آسیا خواهد شد.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا