خبرهای کلی

عظمت روز جهانی قدس نباید تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام حسین ورمقانی در گفتگو با آنلاین اظهار داشت: “رهبر معظم انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در تاریخ 16 مه 1958 در مراد اعلام کردند تا از مردم فلسطین برای روز جهانی قدس حمایت کنند.”

وی ادامه داد: “هر سال از آن زمان تاکنون ، این روز توسط مردم آزادیخواه به ویژه جهان اسلام گرامی داشته می شود و رهبری جمهوری اسلامی ایران را برپا کرده است و ضمن اعلام حمایت از مسلمانان فلسطین ، نفرت و نفرت از رژیم صهیونیستی ، با برگزاری یک رژه بزرگ و باشکوه روز قدس برگزار می کند. ” و ایالات متحده آن را جهان بینی اعلام می کند.

ورمقانی افزود: “روز قدس سمبل حمایت مسلمانان از حقوق قانونی فلسطینی ها است ، بنابراین همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.”

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی دیواندره با استناد به اوضاع کنونی جهان و کشور ناشی از شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، اظهار کرد: این موضوع تاثیری در بزرگی روز القدس ندارد.

وی گفت اگر شرایط عادی باشد ، ما رژه روز قدس خواهیم داشت. اما با توجه به شرایط خاص ، می توان از رسانه و فضای مجازی برای اجرای برنامه های امروز استفاده کرد ، و وظیفه دستگاههای اجرایی است که در فضای مجازی محتوا تولید کنند و سرکوب مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

وی گفت: “امسال قدس امسال با خاطره و نام دانشمند آزادی قدس سید الشهدا از جبهه مقاومت ، سردار سرفراز از سپاه شهید مو قاسم سلیمانی مرتبط است.”

وی گفت: “مردم باهوش ایرانی اسلامی و آزادگان جهان ، که عمیقاً با آرمانهای الهی و انسانی این مرد بزرگ پیوند دارند ، بدانید: اخراج تحقیر آمیز ایالات متحده ، قتل این شهید عزیز از منطقه ، آغاز و پایان جغرافیای سیاسی اسرائیل.” قدردانی یکی از مبارزات مجاهد عرفانی است.

دکمه بازگشت به بالا