خبرهای کلی

مشکلات دیرینه صیادان خارگ رفع می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بهروز خواجه در مصاحبه با آنلاین ، بر لزوم حمایت از صیادان تأکید کرد: “کار و معیشت بخش قابل توجهی از شهروندان این جزیره از طریق ماهیگیری و دریا می گذرد و به عبارتی وضعیت معیشت بسیاری از خانواده های وابسته به دریایی است.” Kharge است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا پرداختن به نیازها و نیازهای این طبقه کارگر بسیار مهم و حیاتی است که متأسفانه بسیاری از آنها تاکنون مورد غفلت واقع شده اند.

رئیس شورای شهرداری Kharge وی ادامه داد: از ابتدای شورای پنجم ، بر اساس رویکرد و نگرانی های خود ، با برخی جلسات و مطالعات ، الزامات آنها را در اولویت های خود پیگیری کرده ایم در قالب وام های کم بهره با نرخ 4 درصد برای تأمین نیاز ماهیگیران و همچنین تعدادی از مشاغل کارآفرینی در این جزیره به اشتراک گذاشته شد که می تواند بسیاری از مشکلات آنها را برطرف کند.

وی ادامه داد: از جمله موضوعات و مشکلاتی که سالهاست طبقه کارگر صیادان را گرفتار می کند ، مشکل نداشتن ماشین آلات است. یخ ساز او قبلاً با صلاحدید خرید و نصب تجهیزات برای صیادان ، با مشکلات زیادی روبرو شده است. یخ ساز خواهیم دید که این مشکل حل شده است.

خواجه افزود: همچنین مبلغ قابل توجهی برای خرید وسایل نقلیه و نوسازی موتور نیز وجود دارد. نظر تاکانتس را گرفت تا به ماهیگیران بدهد.

وی حمایت از کارآفرینان در این زمینه را یکی از برنامه های مهم شورای شهر دانست و افزود: رویکرد شورای شهر همواره به نفع آن بوده است مندی برای ایجاد توانایی حمایت از جامعه صیادان در دستور کار خود ، در این راستا ، حمایت از کارآفرینان و موضوع مهم اشتغالزایی در این زمینه یکی از برنامه های این شورا بوده است.

رئیس شورای شهرداری Kharge – گفت شورای شهر Kharge وی با دانستن مشکلات مهم این کلاس ، وی مشاوره و جلسات متعددی را با صندوق کارآفرین امید و سایر نهادهای مرتبط انجام داد که نتیجه آن اکنون می تواند یک راه حل عالی برای بسیاری از این مشکلات در عمل باشد.

وی ادامه داد: یکی از عمده مشکلاتی که پیش بینی می شود به زودی برطرف شود ، حمل و نقل سوخت به اسکله است که همیشه بسیار دشوار و در شرایط ناامن نگهداری می شود.

دکمه بازگشت به بالا