سلامت و دانش

چرا باید از نخ دندان استفاده کرد؟

چرا شما استفاده از نخ دندان

بیماری های دندان معمولا ناشی از پلاکهایی که دندان ها و لثه خواهد ساخت (صفحاتی که بی رنگ و زرد دندان های خود را دریافت کنید). این حمله توسط یک اکوسیستم پیچیده است که شامل ۸۰۰ نوع باکتری در حفره دهان شناسایی نیست.

این اکوسیستم در شهر و پاک به عنوان گودزیلایی آن را از بین میبرد. این باکتری ها را می توان مورد استفاده مجدد قرار و برای سرعت بخشیدن به بازسازی زیرساخت های نظر او چرا او باید مرتب مسواک led. اما, خش, از بین بردن پلاک بین دندان ها موثر نيست و به جمع آوری میکروب ها بین دندان ها باعث بیماری های دندان و باید برای این منظور نخ دندان برای کمک به.

اگر مقدار لازم پلاک دندان می شود … بزاق که این امر می تواند دشوار است, ماده ای به نام, تبدیل, در محاسبه است که می تواند منجر به پیشرفت تایر وجود داشته باشد بیماری است. برای حل این ترکیب باید دستگاه به خصوص در دندانپزشکی استفاده کنید.

چرا شما استفاده از نخ دندان

چرا خونریزی لثه آیا این را حس ؟

برای مثال در مراجعه به پزشک است. یک دستگاه برای اندازه گیری فشار خون. دندانپزشک و فشار و حضور خونریزی لثه و سلامت آن اطمینان حاصل شود که. علاوه بر این در چندین ردیف آن ممکن است باعث از دست دادن دندان است. دندانهایی زرد و قهوه ای و بوی بد دهان استفاده کنید.

اگر شما نیاز دارید لطفا با استفاده از نخ برای وضعیت فعلی دندان بستگی دارد. در برخی موارد خاص به عنوان مثال فاصله بین دندان یا ایمپلنت دندان استفاده از نخ دندان باید براش در سفارش به انجام آن است.

sciencealert.com

۲۱۲۱

دکمه بازگشت به بالا