خبرهای کلی

«آب‌بازی» با مرگ؛ تفریحی که جان می‌گیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استانها: تاریخچه روزهای گرم در بهار و تابستان لرستان داستان روزهایی است که این تصادف رخ داده و تعداد کشته شدگان در حوضه آبریز و تعداد قربانیان شنا در مناطق محدود افزایش می یابد.

در این روز داغ سال مناطق مختلف لرستان در مناطق غیردولتی و غیرمجاز با غرق شدن در حوادث روبرو می شوند که بارها تکرار می شوند و بسیاری هنوز هم بی نظیر هستند.

مردم به حوادث ناگوار توجه می کنند

“مرد میانسال غرق در رودخانه شد”وناایی“بروجرد” ، “بدن مرد غرق در سد”مسعودآباد» اکسیداز او از آب بیرون کشیده شد ، “بدن یک مرد غرق در آب”.دهکرد“پس از 8 روز او را از آب بیرون کشید” ، “جسد یک مرد غرق شده 27 ساله در آبشار” بیشه “پیدا شد” ، “2 جوان غرق شدند” پلدختري در رودخانهسیمرهو تالابگری آبی »و خبرگزاری آنلاین 2 عناوین از غرق شدن سقوط مردم از ابتدای سال جاری در لرستان حضور داشته اند و خبرها حاکی است که اگر مردم همچنان به آنها توجه نکنند ، باید ببینیم که این اتفاقات ناگوار در استان ادامه دارد.

حمیدرضا نظیفی ، مدیرکل پزشکی قانونی لرستان ، گفت: سال گذشته 47 نفر در لرستان غرق شدند. سقوط وی گفت که این میزان نسبت به سال قبل 46.7 درصد افزایش داشته است.

رودهای خروشان از بین می رود

وی اظهار داشت: به دلیل شروع فصل تابستان و تمایل به استفاده از رودخانه ها به خانواده ها اخطار داده می شود که حوضه رودخانه لرستان برای شنا مناسب نیست.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان تصریح کرد: رودخانه های لرستان به دلیل توپوگرافی منطقه بسیار زنگ زده است.

نظیفی گفت: “به مردم اخطار داده می شود تا از خود و خانواده های خود محافظت کنند و از شنا در مناطق غیرقانونی خودداری کنند.”

از این رو این گزارش مربوط به رودخانه ها است قسمتی از اینها مناطق پر خطر محسوب می شود و در صورت بروز حوادث احتمالی مانند سقوط ، خطر خفگی در دام گردشگران وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا