خبرهای کلی

اعلام ۵ قلم کالای اولویت‌دار برای بازرسی در بازار

طبق اطلاعات پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر
سید جواد احمدی افزود: براساس لیست پیشنهادی این سازمان از کالاها و خدمات مشمول نرخ تثبیت و به منظور بازرسی و تصویب در کارگروه تنظیم بازار ، پنج محصول از جمله لوازم خانگی (یخچال ، یخچال ، تلویزیون و ماشین لباسشویی) ، لاستیک وسایل نقلیه مسافربری و سنگین ، غلات ، برنج و تخم مرغ به عنوان موارد اولویت برای بازرسان سازمان و بازرسان سازمانهای سمات و سایر دستگاههای نظارتی برای ارزیابی انباشت ، سهام و قیمت ها مشخص شده اند.

وی با اشاره به اجرای یک برنامه کنترل جداگانه برای کنترل قیمت در بازار لوازم خانگی در سطح ملی: مراکز عمده تأمین نیاز به اتحادیه های صنفی مربوطه از جمله نمایندگی های رسمی فروش برای پیگیری قیمت های مصرف کننده با توجه به قیمت های گزارش شده در www.124.ir ، و به طور مؤثر با نقض كنترل مانند اضافه ارزشيابي ، امتناع از عرضه و غيره مقابله كنيد در این طرح بازرسان مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرند.

احمدی افزود: براساس اعلام سازمان دفاع ، کلیه لوازم خانگی ارائه شده در بازار باید در سامانه 124 ثبت شود و حمل و نقل کالا بیش از قیمت ثبت شده در سیستم باید تخلف تلقی شود و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.

معاون وزیر کنترل و تحقیقات سازمان دفاع از شهروندان کشور خواسته است در صورت ذخیره انبار ، فروش ، قیمت و صدور فاکتور اقدام به تماس با شماره 124 یا www.124.ir کنند تا بتوانند در اسرع وقت این کار را انجام دهند. مواظب آن باشید.

دکمه بازگشت به بالا