جامعه

بازگشایی تخصیص اعتبارات سه ماهه نخست سال مجموعه‌های شهرداری تهران

شهرداری تهران

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران اعلام کرد: تخصیص هزینه ها ، کمبودهای مالی و جاری سرمایه در مجتمع های شهرداری تهران برای سه ماهه اول سال جاری به سیستم بودجه و مالی منتقل شده است.

روح الله شهیدی پور در مصاحبه با رویداد برتر ، با اشاره به روند تصویب و اجرای بودجه سال 1999 ، اظهار داشت: “پس از تصویب بودجه در شورای اسلامی شهر تهران ، برای اولین بار در سالهای اخیر ، در پایان ماه مارس ، بودجه شهرداری تهران. ) و معاون وزیر برنامه ریزی (18 مارس 1998).
وی اظهار داشت: در تاریخ 13 آوریل امسال با توجه به وضعیت ویژه اقتصاد شهر ، کمیته تقسیم اعتبار تخصیص ماه آوریل را 912 میلیارد گوجه فرنگی تعیین کرد. علاوه بر این ، در آن جلسه سقف تخصیص اعتبار برای سه ماه اول سال 99 معادل 3770 میلیارد یورو تعیین شده است و وظیفه تعیین مبلغ تخصیص به کارگروه منابع و هزینه ها (تحت کمیته تخصیص) واگذار شده است. در ماه مه ، 99 جلسه کارگروه منابع و هزینه ها برگزار شد و مبلغ تخصیص نیز مطابق با سقف تعیین شده توسط کمیته تخصیص تعیین شد. بر این اساس ، توزیع وام برای سه ماهه اول سال 1999 در اوایل ژوئن بازگشایی شد.
وی خاطرنشان کرد: در این مرحله تخصیص سه ماهه اول سال 1999 برای به دست آوردن وام های هزینه ای و دارایی های مالی و همچنین برای دستیابی به دارایی های مداوم ملموس مجدداً افتتاح می شود.
شهیدی پور گفت: بودجه سه ماهه اول در تیرماه سال گذشته به دلیل مشکلات بازگشایی شد ، اما امسال به لطف تلاش و تلاش مسئولانه کارکنان برنامه و بودجه DG ، بودجه اعلام شد و به موقع توزیع شد.

دکمه بازگشت به بالا