بیانیه مرکز فرهنگی ایران و هلند علیه تاج

بیانیه مرکز فرهنگی و تجاری ایران و هلند به شرح زیر است:

بیانیه مرکز فرهنگی ایران و هلند علیه تاج

در برنامه پاداش 3 سپتامبر 1399 ، رئیس جمهور پیشین اتحادیه فوتبال این کشور ادعا كرد: “امضای قرارداد با آقای ویلموتز دلیلی است كه مراكز تجارت فرهنگی ایران و هلند وزیر ورزش را معرفی كرده اند.”

وی در مصاحبه دیگری با کانال سوم جمهوری اسلامی ایران در تلویزیون در تاریخ 19 مارس 1399 ، سعی در دست کم گرفتن ادعای قبلی خود مبنی بر انعقاد قرارداد با ویلموس به مرکز فرهنگی و بازرگانی ایران و هلند. اگرچه چرخش 180 درجه ای آقای تاج در دو مصاحبه خود ، مرکز تجاری و فرهنگی ایران و هلند را مشروعیت بخشید ، و همچنین وسواس وی درباره موضوع لخته شدن ، هنوز هم مسئولیت مشارالیه در برابر حملات رسانه ای را انکار می کند. در عین حال ، به نظر می رسد واگذاری قرارداد به مرکز تجارت هلند در ایران و رد آن برای اهداف دیگر ، و همچنین قصد مسخره آن برای جلوگیری از مسئولیت قانونی است. برده شده.

این مرکز ضمن انکار مشارکت در انعقاد توافقنامه با ویلموتز و هرگونه استفاده از مزایای مادی و معنوی آن توافق نامه ، موارد را جهت اطلاع رسانی به مردم اعلام می کند:

1- ایران و مرکز فرهنگی و تجاری هلند از سال 2015 ، به طور غیررسمی و از سال 2016 ، به طور رسمی در اتاق بازرگانی هلند با 100٪ سرمایه خصوصی و با هدف ایجاد یک پل تجاری و فرهنگی بین ایران و اروپا در مرکز هلند ثبت نام کردند. ایجاد شده.

با گذشت سالها ، این مرکز فعالیت های ورزشی و مشاوره حقوقی را نیز در دستور کار خود قرار داده است. اردوی بازی ها و اردوی آماده سازی تیم ملی امید ایران (زیر 23 سال) و همچنین سه بازی دوستانه مقابل تیم هلند و تیم لیگ یک بلژیک در بلژیک پیگیری و برنامه ریزی شد. این بازی ها که در ابتدا در ترکیه برگزار می شد ، سرانجام در هلند با هزینه مشاوران مرکز فرهنگی و بازرگانی ایران و هلند و سفارت جمهوری اسلامی در لاهه با هزینه تقریبی هر ثانیه برگزار شد.

2- پس از جدایی آقای کیروش از تیم ملی و در دوره ای که فدراسیون فوتبال به دنبال ژنرال جدید جدید بود ، این مرکز به تیمی از مشاوران ورزشی هلندی و ایرانی و همچنین تجربه گسترده ای در زمینه حقوق و قراردادهای بین المللی متکی بود. به طور رسمی ، وزارت ورزش (که در مصاحبه های خود از آقای تاج یاد شده بود) دو گزینه از جمله آقای ویلموتز را برای آموزش سرمربی تیم ملی فوتبال معرفی کرد و صریحاً اظهار داشت: “این مرکز مذاکرات بیشتر و بازدید احتمالی از ایران را انجام می دهد.” نامه ای که نه وزارت ورزش و نه فدراسیون فوتبال هرگز پاسخ آن را نداده اند. اندکی پس از آن ، از طریق رسانه ها به ما اطلاع دادند که آقای ویلموتز با عقد قرارداد و حقوق و دستمزد شگفت انگیز و باورنکردنی به عنوان تیم اصلی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شده است. و با پیشینه ای که هر روز نامه جدید و فوق العاده ای ظاهر می شود و شنیده می شود!

3. او به وضوح اظهار می دارد که هیچ گونه درآمدی از قرارداد آقای ویلموتس با فدراسیون فوتبال حاصل نشده است ، و نه ما از روند حضور وی ، مذاکرات و انعقاد قرارداد با فدراسیون فوتبال آگاهی داشتیم. بنا به دلایلی ، آنها احتمالاً از طریق کانالهای دیگر با آقای ویلموتز مذاکره می کردند و عجیب است که آنها امروز عنوانی اشتباه را برای واسطه گری در معرفی و انتخاب خود ارائه می دهند! و آنها پیش بینی شده اند.

دلایل چنین قرارداد تکان دهنده ای با اخترشناسان و ویلموتز در اختیار فوتبال ، دوستان ، عموم و رسانه قرار دارد تا دلایل چنین پیمان تکان دهنده را قضاوت کنند ، اما ما حق داریم از طریق مرکز تجارت فرهنگی ایران و هلند و از طریق مقامات قضایی بین المللی به دنبال جبران خسارت باشیم. توزیع کردن. ما حق را محفوظ می داریم.

مازیار تاشکاری تیمجانی
بنیانگذار و مدیرعامل مرکز تجارت و فرهنگی ایران و هلند

20 خرداد 1399

254 251

دکمه بازگشت به بالا