استان ها

دورهمی خانوادگی، ۱۷۴ نفر را در همدان به کرونا مبتلا کرد

به گزارش خبرگزاری آنلاین همدان؛ رشید حیدری مقدم در ستاد استانی مبارزه با تاج گفت: مردی که دارای تاج در همدان است ، در یک مهمانی 48 نفر را با تاج آلوده کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعدادی از افراد غیربومی مبتلا به کورو ویروس های مربوط به کردستان و کرمانشاه که در این استان ها پذیرفته نشده اند و برای مراقبت و معالجه بیمارستان در همدان بستری شده اند به دلیل شرایط خاص در بیمارستان استان بستری شده اند. بودن.

حیدری با بیان اینکه اکنون به شدت به یک ژنراتور اکسیژن در بیمارستان شهید بهشتی همدنیا و امام حسین ملایر (ع) احتیاج داریم ، افزود: یکی از مهمترین مشکلات پزشکی ، اکسیژن رسانی به بیماران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: “شاخص واکسیناسیون کرونا ویروس زیر 1.15 خواهد بود و افزایش شاخص واکسیناسیون مورد توجه جدی پزشکی است.”

حیدری مقدم افزود: نتایج آزمایش غربالگری آزمایشگاهی با مراکز سرپایی در دانشگاه علوم پزشکی همدان تأیید می کند که از 6714 آزمایش انجام شده در مراکز سرپایی ، 1956 مثبت بوده است ، بدین معنی که 23٪ از بیماران در یک تست شریان کرونا ویروس به مرکز سرپایی مراجعه کرده اند.

وی اظهار داشت: از نظر تعداد تحقیقات ، روزانه از 40 تا 50 مورد به 400 نمونه رسیده ایم. استان همدان در حال حاضر در حالت زرد قرار دارد و همدان ، ملایر ، بهار و فامنین برای شهر در حالت زرد قرار دارند ، نهاوند و تویسرکان نارنجی و کبودراهنگ هستند. رازان و اسدآباد در مرز سفید قرار دارند.

48

دکمه بازگشت به بالا