ورزش

علی‌نژاد: به آینده تنیس امیدوار شدم

معاون وزیر ورزش و جوانان برای مسابقات قهرمانی و توسعه حرفه ای ورزش ابراز خرسندی از اطمینان انجمن تنیس گفت: فرصت های زیادی در این زمینه وجود دارد و توجه به آن عواقب مثبتی خواهد داشت.

به گزارش رویداد برتر ، و با نقل قول وزارت ورزش و جوانان ، “مهدی علینژاد” در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید تنیس گفت: “خوشحالیم که این انجمن آرام شده است.” در این زمینه فرصت های زیادی وجود دارد که عواقب مثبتی را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: “اجتماع و حضور مشترک جامعه تنیس در این مراسم بسیار امیدوار کننده است.

معاون وزیر ورزش اضافه کرد: تنیس در این چهار سال می تواند به نتایج خوبی برسد. اکنون باشگاه های تنیس در کشور مجوز دارند و امیدواریم مرکز ملی تاج گذاری را به سفارش خود راه اندازی کنیم تا شرایط برگزاری مسابقات تنیس را بدون تماشاگر برگزار کنیم.
در پایان ، علی نژاد اظهار داشت: امیدواریم تا ماه ژوئیه امسال مجوز برگزاری این مسابقات را بگیریم.

در مراسم مقدماتی ، داوود عزیزی رئیس انجمن تنیس و احمد نامی رئیس پیشین انجمن ، مهدی علینژاد معاون وزیر قهرمانی و توسعه حرفه ای ورزش ، جمشید تقی زاده معاون وزیر امور حقوقی ، امور مجلس و امور استانی وزارت ورزش و جوانان ، ایرج رحمانی مدیر کل انجمن امور مشترک ، کاوه احمدی مدیرکل امور استانها ، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی و سایر مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین مجید شایسته ، موسی لنکرانی و حسین نوریان رئیس تنیس حضور داشتند.
پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا