خبرهای کلی

لزوم توجه صنایع مستقر در جزیره خارگ به مسئولیت‌های اجتماعی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین می گوید: ناصر ابراهیمی صبح یکشنبه با مدیر پایانه نفت دیدار کرد خارگ وی اظهار داشت: “شركت پایانه های نفتی ایران در سال تولید نقش آخرین اسلام را در زنجیره صادرات نفت ایران اسلامی ایفا می كند.”

وی افزود: جزیره خارگ همانطور که امن است اکثر ایستگاه بین المللی دریای بین المللی که همچنین رایج ترین پایانه صادراتی در خاورمیانه است ، برای ترمینال عظیم و حیاتی کشور 98 سال تصادف نداشته و این نشان از دقت بالایی از نیروی کار بومی و تخصصی ایران اسلامی دارد.

منطقه ویژه خارگ وی افزود: این شرکت همچنین در زمینه مسئولیت اجتماعی برای زیرساخت های جزیره خدمات لازم را به افراد محترم این جزیره ارائه می دهد. خارگ خاطرنشان شده است که می توان به آبرسانی ، مسائل مربوط به آموزش و … اشاره کرد.

رئیس ترمینال نفت خارگ وی اظهار داشت: بسیاری از جهادگران در مراکز مهم حیاتی منطقه در پایانه نفت مشغول به کار هستند. خارگ تجهیزات دائما در حال توسعه ، به روزرسانی و تهیه هستند.

سید جواد موسوی افزود: مأموریت شرکت پایانه های نفتی ایران ذخیره ، بارگیری ، انتقال ، صادرات و واردات نفت خام ، گاز طبیعی ، میعانات گازی و فرآورده های نفتی و همچنین ارائه خدمات دریایی ، پشتیبانی و مشارکت در حمل و نقل دریایی است.

وی افزود: “شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان شرکتی که در حوزه مسئولیت اجتماعی به شرکت ملی نفت ایران تعلق دارد ، اقدامات مناسبی را برای احیای زیرساخت های جزیره انجام داده است.”

موسوی خاطرنشان کرد: مدیرعامل پایانه های نفتی ایران به مسئولیت های اجتماعی جزیره و مناطق اطراف آن توجه ویژه ای خواهد کرد ، همچنین برای حل مشکلات متناسب با سیاست وزارت نفت اقدامات و اقدامات مناسب انجام می شود.

دکمه بازگشت به بالا