اقتصادی

مرحله آخر کمک ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرونا واریز می‌شود

فردا شب (شنبه شب) دولت پنجمین واریز بسته کمک هزینه 200،000-600،000 تومانی کرونا را به ذینفعان می پردازد. ادامه روند پرداخت در مرکز ملی مبارزه با کورونا و در دولت ، با توجه به تصمیم گیری صورت خواهد گرفت.

به گزارش رویداد برتر ، برای تهیه بسته حمایتی برای گروه‌های آسیب پذیر با شیوع تاج ویروس و ایجاد هزینه‌ها و کاهش درآمد خانوار ، یک بسته نقدی برای سه میلیون نفر چهار ماه به طول انجامید ، از 200 تا 600 اسفند در نظر گرفته شد. آنها هزاران گوجه فرنگی را به خانواده های بدون درآمد پرداخت می کنند.

بر این اساس ، در پایان هر ماه ، این مبلغ به نسبت اعضای خانواده به حساب ذینفعان منتقل شد و اکنون دولت انتظار دارد بسته دیگری را در روز شنبه (31 ژوئن) که پنج مرحله برای آن پرداخت شده است ، قرار دهد. بنابراین او به همراه فروردین قدمی را برای ماه رمضان پرداخت.

در این حالت ، چهار مرحله ای که در ابتدا برای پرداخت برنامه ریزی شده بود ، به اتمام می رسد و تصمیمی در مورد ادامه یا عدم پرداخت و یا نحوه انجام آنها اتخاذ می شود.

نحوه پرداخت بسته Corona به این صورت است که طبق گفته اعضای خانواده ، آنها 200 تا 600 هزار تومان به حساب خود واریز می کنند که برای یک خانواده 200 هزار تومان ، برای دو نفر 300 هزار تومان ، برای دو نفر 400 هزار تومان ، برای سه نفر 400 هزار تومان ، برای 500 نفر 500 هزار تومان است. . انفرادی و بالای 600 هزار گوجه فرنگی.

هزینه پرداخت این بسته به عهده دولت است و تخمین زده می شود که هر ماه حدود 330 میلیارد گوجه فرنگی درآمد کسب می کند و در 5 مرحله به کل حدود 1650 میلیارد گوجه فرنگی می رسد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا