خبرهای کلی

واقعیت مسکن خلاف گفته ها

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر
افشین پروین پور در مصاحبه با “تیتر امشب” اظهار داشت: “دولت مناطق” خانه “،” ماشین “و” ارز “را ترك كرده است و هیچ راهی برای ساماندهی آن وجود ندارد در این زمان هر ساله آنها مسكن موقت را تأمین می كنند و پس از مدتی آزاد هستند. منتشر شد.

صاحب خانه افزود: بخش زمین و مسکن در رأس اقتصاد قرار دارد و مستعد حدس و گمان است که تجار در حال کنترل بیشتر و بیشتر کنترل بازار هستند.

وی گفت: “خانه باید کالایی در کشور باشد.” “مسکن به بازار سرمایه در کشور تبدیل شده است و 70٪ از بازار مسکن را تشکیل می دهد و تقاضا را ایجاد می کند.” برعکس ، دولت صادق است.

وی گفت: “مدیریت ضعیف بازار و واقعیت باعث بروز مشکلاتی می شود و مسکن برطرف نمی شود.”

افشین پروین پور با انتقاد از ایده ساخت مسکن برای ورود به بورس و خرید یک خانه متر به طول ، گفت: “ورود به بورس به جای زمین و خانه ؛ ایجاد صندوق جمع آوری سرمایه. شخصی که قادر به خرید خانه متر نیست ، باید سالها منتظر بماند تا خانه دار شود ، قیمت خانه و درآمد ثابت افزایش یابد. ریشه مشکل مسکن باید حل شود.

همایون دارابی ، یک کارشناس بازار سرمایه گفت: “کمبود سرمایه” و “کاهش تولید” دو عامل اصلی آشفتگی بازار مسکن هستند. وی گفت: “اگر خانه وارد بازار سرمایه و بازار سهام شود ، هر دو مشکل حل می شوند.” تأمین اعتبار بورس کالا هر سال به رفع نیازهای یک میلیون مسکن کمک می کند.

وی گفت: “مقام مسکن کشور مشخص نیست.”
دارابی انواع مختلفی از بودجه را در ساخت و ساز مسکن تأمین کرده است ، افزود: اگر از بورس کالا برای شفاف سازی قیمت خانه استفاده شود ، تنگناهای مسکن مشخص می شود.

“مهدی روانشاد نیا” ، کارشناس اقتصاد ، به پروژه “خانه ملی جامع” اشاره کرد و گفت: “کاهش اثربخشی پروژه های مختلف ، تفاوت بین کاهش قیمت خانه است که توسط پروژه های پیشنهادی نشان داده شده و عرضه آنها به متقاضیان است.”

وی در پیوند ویدیو اضافه کرد: “شرایط امروز مسکن رضایت نسبی ایجاد نکرده است.”

دکمه بازگشت به بالا