استان ها

کاهش 13 درصدی بودجه عمرانی قم

رویداد برتر / قم رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم از کاهش 13 درصدی اعتبار 1999 در مقایسه با قانون مصوب خبر داد و اظهار داشت: افزایش 50 درصدی اقدامات اضطراری فوق الذکر در اعتبارات و هزینه های جاری پیشنهاد و تصویب شده است.

محمود نوربخش امروز در مراسم فرمانداری در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و مدیریت استان اظهار داشت: “با اشاره به توزیع وام های مدنی و جاری موسسات:.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم افزود: بودجه اعلامیه اعتباری سال 1999 نشان دهنده کاهش 13 درصدی نسبت به مصوبه قانونی شاهد است. این موضوع می بایست در فصول سال مصوب از طرف شورای برنامه ریزی استان تصویب می شد که موضوع اصلی تملک املاک بود.

وی افزود: بودجه عمرانی استان 198 میلیارد گوجه فرنگی بود که ما با 13 درصد کاهش به 171 میلیارد گوجه رسیدیم. براساس شاخص های موجود ، این کاهش باید با در نظر گرفتن اولویت ها بین فصول سال توزیع می شد.

نوربخش اظهار داشت: اولویت های فعلی استان تکمیل پروژه های نیمه تمام ، زیرساخت ها در بخش های تولیدی تولید ، خدمات شهری و روستایی و آموزش است. البته این اعتبارات می توانست از اعتبارات متوازن استانها که فصلهای دیگر را شامل نمی شد بدست آید ، بنابراین ما این کاهش را به آنها نسبت دادیم.

وی افزود: از بین این اعتبارات ، 20 پروژه نیمه تمام در سال 1999 به اتمام می رسد. در مرحله دستیابی ، وام های تعادل استان بر اساس شاخص های گزارش شده در قالب دستورالعمل های زیر میانگین ملی تعیین شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم با اشاره به اینکه اعتبارات فوق الذکر و افزایش 50 درصدی هزینه ها پیشنهاد و تصویب شد ، گفت: “اما در لایحه لحاظ نشده است بلکه مصوبات و مصوباتی که تصویب شده و به استان ابلاغ شده است. ، این 50 درصد لایحه بود.

وی افزود: طبق آیین نامه ، بودجه برخی از خزانه های استان و کل کشور ابتدا الزام پرداخت کارگران را الزامی می کند اما ما این موضوع را در مصوبات جلسه شورا قرار می دهیم تا اعتبار سایر دستگاههای اجرایی را در سطح ملی دنبال کنیم.

در پایان ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم خاطرنشان کرد: در اعتبارات جاری و مخارج استان 200 میلیارد گوجه فرنگی وجود داشت اما اعتبارات اعلام شده 194 میلیارد گوجه فرنگی بود و همین مبلغ در بین دستگاههای اجرایی منتشر شد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا