هنر و فرهنگ

اولین و آخرین حج – رویداد برتر

“دستور حرکت صادر شده است. همه به سرزمین رویاها منتقل شده اند. در سرزمین مانی ، به غیر از رسول خدا (ص) ، او باید با سلاح آماده شده برود ، با قاطعیت و پشتکار به جنگ شیطان برود و شیطان را از درون و خارج و شیطان نگه دارد. باید با هدف نزدیکتر شدن به خدا ، از درگاه الهی خارج شود.

“دستور حرکت صادر شده است. همه به سرزمین رویاها منتقل شده اند. در سرزمین مانی به همراه رسول خدا (ص) باید یک سلاح از پیش آماده شده به طور محکم و محکم وارد جنگ شیطان شود و شیطان را باید در داخل و بیرون نگه داشت و شیطان را از الهی دور کرد. از درگاه با هدف نزدیک شدن به خدا. اکنون می توانید با آنلاین تأیید پیامبر خدا (ص) به محراب بروید. همه به محراب می رفتند ؛ محرابی که جد بزرگوار رسول خدا (ص) برای اطاعت از فرمان الهی آماده بود تا دیر شود. فرزندان خود را از راه خدا قربانی می کند ، فرزندی که در راستای امر الهی صبور است و راه حلی را به پدر ارائه می دهد که از دستور خدا پیروی کند. از “روح” رفت تا به حقیقت فرمان دهد ، و اینجا آمد “فداکاری ایثار بزرگ”! “در این حج ، اقدامات همه یک گروه بودند و یک گروه قومی از گروه قومی دیگر برتر نبود. وقف در مینا با پیامبر (ص) صحنه ای ماندگار از خود به جا گذاشت. “

به گزارش رویداد برتر ، مکه در سال هشتم فتح شد. بتهای داخل کعبه بیرون کشیده و شکسته شدند. همچنین گروههایی برای تخلیه بتهای اطراف فرستاده شدند. پیامبر (ص) چند روز در مکه ماند. وقتی داستان سفر هانین به وجود آمد ، او به هانین رفت.

پس از حنین ، پیامبر (ص) وعده های خود را در پیمان عقیهه با مردم یثرب تحقق بخشید. او که میثاق را اصل ایمان می داند ، میثاق را عملی کرد ، با انار به مدینه بازگشت و در مکه نماند.

اکثریت ساکنان مکه به اسلام گرویده شدند ، اما جنبش مشرکان ادامه یافت. در پایان سال نهم ، نخستین اشعار سوره توبه کشف شد. “برای رسیدن به خدا و پیامبر او” بیانیه نفرت از طرف خدا و رسول توسط پولیست ها با کمک فرمان الهی از پیامبر (ص) خواسته شد که این آیات را در مکه در بین زائران تلاوت کند.

پیامبر (ص) علی بن ابی طالب (علیه السلام) را به عنوان یک مردم تشخیص داد و به علی (علیه السلام) مأمور شد که آیات مینایی را برای همه زائران منتشر کند.

این یک ماموریت دشوار بود !!

یک مرد شجاع که از سیاستمداران نمی ترسد باید محدودیت هایی را اعلام کند. علی (ع) اشعار الهی را در حضور زائران تلاوت کرد و محدودیت ها را در عقبه مانی اعلام کرد:

* از این پس هیچ سیاستمداری حق ورود و ماندن در سرزمین مقدس مکه را ندارد.

* مکه یک شهر اسلامی است و متعلق به همه مسلمانان است.

* ائتلاف های بین مسلمانان و پلی استیست ها اگر وقت نداشته باشند خاتمه می یابد.

* قراردادهای 4 ماهه امکان پذیر است.

* پس از سخنان آیه اول سوره توبه ، مکه به تدریج طی چهار ماه توسط مشرکان تخلیه می شود.

پیامبر (ص) در دهمین سال دهم ذی القعده در 26 ام به حج رفت. این پس از مهاجرت پیامبر (ص) از مکه ، این نخستین حج پیامبر (ص) است. یک بار پس از صلح هادیبیا ، پیامبر (ص) برای اجرای عمره ، یک سفر سه روزه به مکه انجام داد.

پیامبر (ص) و یارانش در مسجد شجره در نزدیکی مدینه محرم شدند و لبیک ها مسجد را ترک کردند.

تا به امروز ، دستورالعمل احکام نماز ، روزه ، خم ، زکات ، جهاد ، لذت بردن از امر به معروف و نهی از منکر در طی قوانینی که بیشتر در مدینه نازل شده است برای مسلمانان توضیح داده شده است.

این بار ، سؤال از عملکرد حج مطرح شد. زیارت ، که در یادواره اجداد خود ، ابراهیم (ع) و اسماعیل (ع) به یادگار مانده است.

پیامبر (ص) و مسلمانان در لباس احرام تعریف خانه را دوست دارند. امسال زیارت باید متفاوت باشد. با رسول خدا (ص)؛ سفر معمولاً پنج روز طول می کشد. پیامبر (ص) برای انجام حج وارد مکه شد. هر کاری که در این حج انجام دهند برای همه مسلمانان است.

نادانی را در گذشته یا از قدرت و عظمت بدست آور! آنها عمل حج را تغییر دادند. برخی از arafata نرفتند ، به دیگران امتیاز دیگری داده شد. اولین گام حج اسلامی با اجرای عمره برداشته شد. از این پس مازادهایی که در دوره قبل از اسلام به حج متصل شده اند از بین می رود.

حج ابراهیمی برمی گردد. حج ابراهیمی هیچ امتیاز قومی یا قبیله ای ندارد. هیچ تفاوتی بین زائران قرشی و سایر اقوام نخواهد بود. همه نکات خود ساخته را باید فراموش کرد. حتی خرید لباس احرام از یک قبیله خاص.

روز هشتم ذیحجه است. مسلمانان از مسجد الحرام به وادی عرفان و دانش (عرفات) با کمک پیامبر (ص) در لباس احرام حرکت می کنند. همه مسلمانان به جز پیامبر خدا (ص) در روز عرفه در عرفات حضور دارند.

همه در عرفات وقف را با هم تجربه می کنند. پیش از این یک قبیله وقف را در عرفات برداشته تا حج را به عنوان یک امتیاز قبیله ای انجام دهد. در عرفات ، وقف تا غروب آفتاب ادامه یافت و همه زائران ، به یک شکل و بدون شهرت ، به دره مشارع الحرام حرکت کردند.

وقف مشارع الحرامبان ، عید قربان در شب با رسول خدا (ص)

طرحی برای این آگاهی ساخته شده است. زباله ها را جمع کنید ، شما باید مسلح باشید ، اسلحه ای برای شکست روح و شیطان بزرگ برای فردا داشته باشید ، تا وارد جنگ شیطان شوید و روح شیطانی را در داخل و خارج فریب دهید.

مسلمانان شب را با یک پیامبر خدا (ص) در صحرایی متروک و بدون پناهگاه گذراندند و صبح ها نماز می خواندند و منتظر دستور برای حرکت به سرزمین ایثارگران روح بودند.

دستور داده شده است ، یا صبح بعد از نماز یا هنگام طلوع آفتاب. مهم است که از دستور الهی با آنلاین تأیید رسول خدا (ص) پیروی کنید. مهم این است که عبدالله باشید و از پیامبر خدا (ص) پیروی کنید ، نه اینکه از رسول خدا (ص) پیشروی کنید ، و از فرمان او عقب نشینی نکنید.

دستور حرکت صادر شد همه به سرزمین رویاها حرکت کردند.

در سرزمین مانی ، جنب رسول خدا (ص) ، او باید با سلاح آماده شده ، قاطعانه و محکم به جنگ شیطان برود ، و شیطان را از درون و خارج نگه دارد ، و شیطان را با هدف نزدیک تر شدن باید در دروازه الهی بردارد. خداوند.

هنگامی که او شیطان بزرگ و رسول خدا (ص) را از شما تعیین کرده و برای تقویت پیامبر خدا (ص) ، می توانید به محراب بروید. با آنلاین تأیید پیامبر خدا (ص) ، همه به محراب رفتند؛ محرابی که جد والا رسول خدا (ص) آماده بود پسرش مرحوم خود را در راه خدا فدای اطاعت از دستور الهی کند ، فرزندی که در راستای دستور الهی صبور است و پدر را اطاعت از فرمان خدا می کند. و من مشتاقانه منتظر آن هستم.

در این زمین هر دو پدر برای برآوردن حقیقت از “فرزند” درگذشتند و پسر از “روح” به منظور فرمان حقیقت رفت و در اینجا آمد “فداکاری ایثار بزرگ”!

زائران با اجازه پیام رسان نسل ذبیح الله ، قربانی خود را به خاطر خدای یک قربانی به قربانگاه بردند و به خودشان اجازه دادند با اصلاح موهای خود ، مأموریت خود را تأسیس کنند. وقتی موهای خود را به عنوان هدیه می دهید ، نشانه اطاعت و بندگی است ، موهایی که داده اید آماده قرار دادن است ، هر آنچه که باشد متعلق به اوست و اعتماد به خانواده باید به درستی اعتماد کند.

در این حج ، اقدامات همه یکسان بود و یک قومیت برتر از گروه قومی دیگر نبود: وقف در مینا صحنه ای ماندگار با پیامبر (ص) به جا گذاشت.

همه در روز یازدهم و دوازدهم ذو الحجه ، در خدمت پیامبر (ص) بودند و هر روز در سه مرحله به نبرد شیطان می رفتند و از سخنان و دستورات پیامبر (ص) در عقبه پیروی می کردند.

اسپرم به پایان رسید ، پیامبر (ص) اجازه ترک سرزمین اسپرم در مکه را صادر کرد ، همه به مسجد مقدس در کنار پیام خدا (ص) در کنار طواف به خانه یکی از دوستان نقل مکان کردند ، طبق آنچه مقرر شده حج تمام شد. .

حج با کردار پیامبر (ص) به پایان رسید ، آنلاین و موم شد و تأیید شد و برای همیشه برای مسلمانان جهان حفظ شد و هر ساله میلیون ها قلب آنها را دریافت می کردند ، مسیر قبله را از سراسر جهان طی می کرد تا آیین های ابراهیم حج را انجام دهد. آنلاین تأیید رسول خدا (ص) رسید ، بگذارید این امر محقق شود.

این زیارت که یادگار ابراهیم (ع) و اسماعیل (ع) بود ، توسط آنلاین پیامبران (علیهم السلام) انجام شد و در دسته عبادت های الهی قرار گرفت. برای حج ابراهیم و اسماعیلی توسط پیروان دین پیامبر خاتم (علیهم السلام).

مسلمانان حج را که با پیامبر خدا (ص) آغاز شد و مراسم تشییع حج را کامل کردند ، پس از انجام حج ابراهیم و خداحافظی از کعبه ، زائران به وطن خود حرکت کردند.

مستقر در حج «وَلِلَّهِ عَلَى النَّاسِ حِجُّ الْبَيْتِ مَنْ استْتعاع إِلَيْهِ سَبِيلًا یکی از احکام اسلامی مانند نماز و روزه برای کسانی که توانایی پرداخت آن را دارند اجباری شده است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا