خبرهای کلی

برنامه‌های دهه ولایت در دیلم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام محمود اسدی سه شنبه شب در سمپوزیوم ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت دیلم اظهار داشت:

وی افزود: عید غدیر از خم شدن عیدالله الااکبر وی به دلیل اینکه 23 سال کار سخت دارد ، ذکر می شود مجاهدین پیامبر و مشکلات و مشکلات مختلف او فقط با معرفی وصی و جانشین وی کامل است.

مدیر عامل شرکت بن بین المللی غدیر از دیلم خاطرنشان کرد: این عید بزرگ فرصتی مناسب برای تبیین جایگاه والای امامت و ولایت به عنوان ستون مهم تفکر واقعی شیعه در جامعه و جمعیت است.

وضعیت امیرالمؤمنین (ع) و واقعه غدیر را از منظر روشنفکری شیعه و سنی توضیح می دهد: اسدی گفت: جمعیت این شهر و مسئولان اجرایی باید برای احترام و تجلیل از این مناسبت امروز تمام تلاش خود را انجام دهند. .

امام جمعه دیلم وضعیت فعلی جامعه را که با بیماری عروق بیماری کرونا قلب روبرو است مهم دانست و اظهار داشت: مهمترین موضوع برنامه ریزی ضمیمه برنامه بهداشت استان برای یک دهه.

وی افزود: ما باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های مختلف و ارزشمندی را برای مردم ایجاد کنیم.

بگذارید نسل جوان با غدیر آشنا شود

در این جلسه فرماندار دیلم خواستار همکاری و پشتیبانی همه شهرستانها برای برگزاری هرچه بیشتر جلوه های ویژه برنامه های امامت و دهه ولایت شد و اظهار داشت: دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای آشنایی بهتر با نسل جوان است. وآحاد افرادی که دارای فلسفه ، عظمت و تقدس تعطیلات بزرگ هستند و این فرصت ها را باید بسیار گرامی داشت.

احمد دشتی اظهار داشت: نسل جوان امروز باید عید غدیر را بهتر بشناسند ، واقعه غدیر رسالت پیامبر گرامی را کامل می کند صلی در برابر خدا و آله و سلم هم.

رهبر نماز جمعه و رئیس بنیاد بن بین المللی غدیر ، شهر دیلم ضمن قدردانی از تلاشهای غلامشاه درویش برای برگزاری برنامه های دهه دهه امامت و سالهای گذشته در استان اسماعیل عباس به دبیر بنیاد بین المللی غدیر شهر دیلم را معرفی کرد.

دکمه بازگشت به بالا