ورزش

تمرینات خشک مثل نمک غذاست نباید زیاد از حد باشد/ تمرینات منسجم‌تر شود با کمبود مهمات مواجه می‌شویم

جواد فروغی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، درباره شرایط تمرین خود در روزهای شیوع ویروس کرونا گفت: من برای آزادی خودم ادامه خواهم داد. من همچنین در روز غیبت روز پنجشنبه تمرین می کنم و برای مربیان عکس می گیرم تا روند ثبت های من را تجزیه و تحلیل کنند.

تیرانداز المپیک کشورمان در مورد شرایط گلوله ها و مهمات گفت: “هم اکنون آموزش ما بیشتر با گلوله است و خدا را شکر که مشکلی در این زمینه نداریم.” البته ما قبل از عید چند توپ درست کردیم و در حال حاضر مشکلی با آن نداریم اما اگر تمرین را به طور مداوم ادامه دهیم ، قطعاً کمبود توپ وجود خواهد داشت و اتحاد فکری باید از آن مراقبت کند. من در حال حاضر تمرینات را در 10 متر دنبال می کنم ، اما به وضوح بیشتر گلوله ها و مهمات در 25 متر مورد نیاز است و فدراسیون باید اقدامات لازم را برای آماده سازی آن انجام دهد.

فروغی در مورد کیفیت پایین مهمات خانگی که توسط مربی اسلحه تدریس شده است ، گفت: در حال حاضر مهمات ما خانگی نیست. علاوه بر این ، چندین نوع مهمات خارجی وجود دارد و هرکدام کیفیت متفاوتی دارند. من 25 متر در اسلحه کار می کنم ، بنابراین جایی که من در المپیک و مسابقات بعدی در آن شرکت می کنم 25 متر نیست. اما قطعاً تمرین با شرایط المپیک به تعداد زیادی توپ با سرعت قابل قبول احتیاج دارد. علاوه بر این ، اگر در هر یک از رشته های تفنگ بازی کنم ، به گلوله بسیار بالایی احتیاج دارم ، اما در عین حال برای بدست آوردن ورودی مورد نیاز ، باید 560 امتیاز را در جام جهانی بدست آورم. این کار به چندین ماه تمرین مداوم نیاز دارد و از آنجا که من تعداد زیادی گلوله دارم ، با توجه به شرایط فعلی این امکان پذیر نخواهد بود.

وی درباره وضعیت مخالفانم و آموزش هایی که آنها در حال انجام آنها هستند گفت: “من درباره وضعیت مخالفانم در کشورهای دیگر چیز زیادی نمی دانم.” تنها چیزی که می دانم این است که یک ورزشکار پاکستانی اردوگاه دائمی در آلمان دارد. شیوع تاج نه تنها کشور ما بلکه کل جهان را به چالش کشید و بسیاری از اردوها و تمرینات ورزشکاران به حالت تعلیق درآمد. امیدوارم هرچه سریعتر این ویروس از بین برود تا بتوانیم نرمال شویم.

ملی پوش تیرانداز در پاسخ به این سؤال که آیا تمرین خشک تأثیری در تناسب اندام وی ندارد ، گفت: “در شرایط فعلی ، بسیاری از تمرینات من خشک است و من بارها توضیح داده ام که تیرانداز به تمرین خشک نیاز دارد.” حتی اگر شرایط مناسب باشد و ما در محدوده تیراندازی هستیم و مهمات زیادی داریم. بیشتر تمرین باید خشک باشد زیرا تمرین خشک نقص هایی را نشان می دهد و تیرانداز نیازی به نگرانی در مورد تیراندازی و گلزنی ندارد. اما این نیز باید بررسی شود. ورزش خشک مانند نمک موجود در غذا است و باید از آن استفاده مناسبی کرد.

فروغی که هم یک پرستار است و هم اکنون در خط مقدم مبارزه با کرونا با کادر پزشکی قرار دارد ، درباره وضعیت امروز گفت: در بخش ما تعداد بیماران شریانی کرونری کمتر است زیرا ما در بخش عصب شناسی هستیم اما این ویروس امروز همه دنیا را آلوده کرده است و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. . امیدوارم در شرایط فعلی مردم به دنبال پروتکل های بهداشتی به سلامتی خود و کادر پزشکی خود توجه کنند تا هرچه سریع تر برطرف شود.

انتهای پیام / 4057 /

دکمه بازگشت به بالا