خبرهای کلی

خبر 20 چهارشنبه 18 تیر

سفر برگشت ناپذیر یک دختر 10 ساله یزدی … کرونا مبین را از پدر و مادرش گرفت. (معنی)

از سفر به استان های شمالی بویژه مازندران کاملاً خودداری کنید … طبق نظرسنجی های معاون وزیر بهداشت ، اوضاع در این زمینه به هیچ وجه خوب نیست.

**
عروسی و عزاداری عاملان اصلی اپیدمی کورونا تا اطلاع ثانوی هستند.

رئیس جمهور همچنین اظهار داشت که استان های سرخ با همکاری فرماندهی مرکزی مبارزه با کرونا می توانند محدودیت های ویژه ای را اعمال کنند … آقای روحانی ابراز امیدواری کرد که با اجرای این برنامه ها وضعیت به ویژه بهبود یابد ، به ویژه این طرح که ماسک را برای 15 سال آینده اجباری کند. روزها.
**
وضعیت تاج در تهران رو به وخامت گذاشته است … رئیس مرکز درمان تاج در تهران در جلسه اضطراری اظهار داشت: محدودیت جدید معرفی نمی شود. اوضاع غیرقابل کنترل می شود … در این جلسه ، وزیر بهداشت اوضاع را در تهران جدی گرفت و دوباره پیروی دقیق از پروتکل ها و استفاده از ماسک ها را تکرار کرد.
**
کورونا کماکان ضرب و شتم طبل مرگ … متأسفانه 153 بیمار کرونا دیگر در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند … تعداد قربانیان از 12000 فراتر رفته است … بنابراین شب گذشته هزاران و 691 بیمار جدید کرونا شناسایی شدند. .

تلاش های مدافعان بهداشت روز و شب در برابر کورونا … تلاش های خستگی ناپذیری است که گاه با لحظات دشوار و غمناک همراه است. (معنی)

سازمان بهداشت جهانی (WHO) هشدار داده است كه كرونا ویروس در جهان رو به افزایش است.
تعداد بیماران از 12 میلیون نفر فراتر رفته است. این ویروس بیش از 547000 نفر را آلوده کرده است.
ایالات متحده با 3 میلیون 100000 بیمار و بیش از 134000 پا بیشترین تاج را دارد.
در 24 ساعت گذشته ، ایالات متحده بالاترین میزان آلودگی روزانه 60 هزار نفر را ثبت کرده است.
سی و یک ایالت قرمز است. در تگزاس بیش از 10،000 نفر طی یک روز تاج دریافت می کنند. در فلوریدا وضعیت به حدی وخیم است که 40 بیمارستان در بخش مراقبت های ویژه هیچ جای خالی ندارند.

وعده رئیس جمهور به مردم. شکاف مسکن را بیرون می آوریم.

بازپرداخت ارزهای صادراتی نیز در جلسه کابینه مورد بحث قرار گرفت و آقای روحانی از صادرکنندگان خواست تا خیانت ارز را پس ندهند.
**
نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقت کردند با یک برنامه فوری برای اصلاح قانون در مورد تعهدات استخدامی معلمان حقوق بشر و معلمان جنبش سواد آموزی … نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین با ایجاد کمیته ویژه ای برای حمایت از تولید ملی و بهبود فضای کسب و کار مخالفت کردند. تاجگردون با 128 رأی به 102 رأی ، با 21 رای ممتنع رد شد.
**
ایران و سوریه توافق نامه جامعی در زمینه همکاری های دفاعی امضا کردند … این توافق به جای ستاد کل و فرمانده کل ارتش سوریه به امضا رسید و در پایان مذاکرات بین نیروهای مسلح … نمایندگان سطح بالا بر لزوم مبارزه با تروریسم در تکفیری تأکید کردند. انجام دادن.
**
رئیس دفتر ریاست جمهوری در پاسخ به دروغ های سند همکاری جامع بین ایران و چین … واعظی گفت که تخریب روابط ایران و چین توسط رسانه های خارجی انجام شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین گفت که ادعاهای مربوط به یک سند 25 ساله در مورد همکاری ایران و چین قابل انکار نیست. نه خبر تسلیم جزایر ایران و نه از حضور نیروهای نظامی و یا توهمات دیگر نیست.
**
دبیرکل حزب حزب الله لبنان مداخله ایالات متحده در امور داخلی این کشور را محکوم کرد و درباره یک ضربه احتمالی هشدار داد.

اعمال جریمه برای متخلفان بازار مرغ … جعلی که به قیمت های مصوب سازمان دفاع نگاه می کنند. (معنی)

واشنگتن ، جورجیا و نیویورک در ایالات متحده در روز 43 ضد تبعیض و اعتراضات ناعادلانه

** برخی اخبار کوتاه

به زودی قیمت ها در بازار تخم مرغ در حال تعادل خواهد بود.
**
دولت موافقت می کند 32000 میلیارد دلار سهام شرکت های دولتی را به سازمان تأمین اجتماعی واگذار کند.
**
کارگزاران هنگام خرید و دریافت گندم از کشاورزان ، روی دستان سریع مقامات ایستاده اند.
**
حفاظت از آتش سوزی در 60 هکتار از جنگل های بلوط در حومه کارون ، در شهر اردل.

اما بسته هفتگی Revolution Art شامل اخبار مربوط به نامه ای به سردار آسمانی ، شب شعر طنز ترامپ و انتشار پنج کتاب صوتی است. (معنی)

دکمه بازگشت به بالا