ذبح قربانی عید قربان فقط در کشتارگاه

ذبح قربانی عید قربان فقط در کشتارگاه

معاون سرپرست اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از عید قربان از نظارت دقیق مأموران پلیس محلی در مورد کشتار حیوانات خبر داد و اظهار داشت: “بر خلاف سالهای گذشته ، به دلیل شیوع ویروس کورنا امسال هیچ غرفه توزیع گوسفند وجود نخواهد داشت.”

به گزارش رویداد برتر ، سرهنگ نادر مرادی در دیدار با رهبر اتحادیه گوسفندان تهران اظهار داشت: “با توجه به وضعیت امسال که ما با شیوع ویروس کورنا روبرو هستیم ، اجرای مراسم عید قربان با سالهای گذشته فرق می کند.”
معاون کمیسر اماکن عمومی امنیت در تهران تصریح کرد: امسال هیچ موضوعی برای توزیع گوسفندان راه اندازی نشده و هماهنگی های لازم با بازرس اتاق بازرگانی تهران و اتحادیه گوسفند ، سازمان مجازات و اداره کل دامپزشکی استان تهران صورت گرفته است. غرفه های مخصوص عید قربان نباید در منطقه 22 تهران ساخته شود.
وی با اشاره به اینکه تمام قتل ها در کشتارگاه های مجاز انجام می شود و برای توزیع به قصابی ها در سطح شهر توزیع می شود ، افزود: شهروندان باید نذورات و دستورات خود را فقط به قصاب ها بدهند.
به گفته وی ، تمام کشتارگاهها در صبح عید قربان حیوانات را ذبح می کنند و گوشت را بدون هیچ گونه آلودگی در قصاب ها توزیع می کنند.

وی همچنین درباره چگونگی بازرسی این کشتارگاه ها توضیح داد: “با توجه به اینکه کلیه کشتارگاه ها زیر نظر مستقیم بازرسان اداره کل دامپزشکی و اتحادیه صنفی مربوطه به بهره برداری می رسد ، به شهروندان اطمینان داده می شود که می توانند با خیال راحت گوشت بخورند.” کارهای لازم را با قصابان شهر انجام دهید.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت کلانشهر خاطرنشان كرد: شهروندان می توانند هرگونه تخلف در این زمینه را از طریق سامانه 110 پلیس یا سازمان امور جزایی گزارش دهند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا