هنر و فرهنگ

راه‌اندازی جشنواره نمایشنامه‌های اقتباسی از ادبیات کهن ایران

جشنواره بازی های اقتباسی از ادبیات ایران باستان برگزار می شود.

در مصاحبه با رویداد برتر ، ایوب آقاخانی ، مدیر مرکز تحقیقات و تحقیقات مرکز هنرها اظهار داشت: این اثر منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم تأکید بر توجه فارسی و ارزشهای زبان عادی در کشور ، گفت: هدف این است که بر لزوم بازگشت به ارزش های ادبیات باستان به عنوان یک راه جدی برای رفع کاستی ها تأکید شود. تئاتر فعلی کشور ادبی و با ارزش است. ما معتقدیم بحرانی که نمایندگان بزرگ در این زمینه سالها نشان داده اند از نبود نمایشنامه های ایرانی یا نمایشنامه های جنجالی ایرانی با بازگشت عاقلانه ، فنی و هوشمندانه ادبیات هوشمندانه ، به ویژه منابع خوب درام برطرف می شود. برای پر کردن شکافها ، باید با در نظر گرفتن شرایط اضطراری فرهنگی و نیازهای آموزشی مختلف ، در تقویت شرایط زیر ساخت های مأموریت اجتماعی تئاتر در این شرایط بحرانی گام برداریم.

این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر ادامه داد: برهمین اساس برخی از آثار صاحب Wisdom World در این فراخوان مورد توجه قرار گرفته است و مرکز تحقیقات و تحقیقات مرکز هنرها همزمان با ظاهر شدن قلم ، جزئیات این فراخوان را منتشر خواهد کرد. علاوه بر جوایز نقدی و تعهد به چاپ آثار برگزیده ، این جشنواره در صورت توصیه داوران جشنواره می تواند شامل بخشی از نتایج عملیاتی آن شود.

آقاخانی یادآور شد: دفتر پژوهش و تحقیقات مرکز هنری با افتخار اولین جشنواره اقتباس این مجموعه “چهارراه” را نامگذاری کرد و با اعتقاد به اینکه وعده امیدوار کننده جشنواره ، به تقاطع تاریخ ، ادبیات ، فرهنگ و تئاتر توجه می کند. .

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا