ردپای تعزیرات کرج در 3 پرونده فساد بزرگ کشور/تبرئه معنادار دانه‌درشت‌ها

خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا گفت: هفته گذشته علی اکبر مختاری رئیس کل زندانهای استان البرز استعفا داد و بلافاصله به عنوان سرپرست زندانهای یزد منصوب شد. نه تنها كانسر كشور ممكن است این تخلفات را نادیده گرفته و مجدداً آنها را در طیف وسیعی اعمال كند ، اما نهاد نظارتی نیز در مورد این تخلفات اقدامی انجام نداد و این سؤال را مطرح كرد كه چرا در صورت عدم اتهام ، به شاكران پاسخ نداد. از آنجا که این یک اتهام و تهمت بود و اگر این اتهامات علیه وی مطرح شده است ، چرا نه نهاد نظارتی و نه رئیس سازمان به این موضوع توجه نمی کنند !!

ردپای تعزیرات کرج در 3 پرونده فساد بزرگ کشور/تبرئه معنادار دانه‌درشت‌ها

در همین راستا ، آژانس خبری آنا به اسنادی دسترسی دارد که در مورد سه نقض اصلی مواد مخدر و اقتصادی کشور ، غلات بزرگ به یک عمل عجیب متهم شده اند! در یکی از این موارد که براساس اسناد و مدارک دقیق ، حکم را در شعبه مجازات البرز صادر کرده است ، شعبه استیناف به ریاست علی اکبر مختاری ، آن زمان رئیس مؤسسه مجازات البرز ، قربانیان را تبرئه می کند. در این میان ، قطعاً ، سیستم مجازات ملی سراسر کشور نیز در پاسخ به رسوایی های جنایات مجازات البرز و درگیری با متجاوزان ، که برخی از آنها در زیر ذکر شده است:

موسسه پاستور 100 میلیارد ریال در دادگاه بدوی و تبرئه قابل توجهی در دادگاه استیناف جریمه می کند

در تاریخ 13.05.13 ، از 12 بازرس بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی البرز ، سپس معاون مدیر غذا و داروسازی دانشگاه علوم پزشکی البرز ، قاضی مؤسسه مجازات البرز ، نماینده دفتر پزشکی وزارت بهداشت ، مدیرعامل سازمان انتقال خون ، و تجهیزات و غیره وی از مجموعه تولیدات انستیتوی پاستور ایران واقع در 25 کیلومتری بزرگراه تهران – کرج بازدید می کند. براساس دقایقی که در بازدید فوق مشاهده شد ، مشخص شد که شرکت رایان ذات فرار حاوی بیش از 30 نوع کالا است. این دارو را تولید می کند که تحت نام و آرم موسسه پاستور به بازار عرضه می شود و در جعبه ها و بطری ها نام تولید کننده اصلی یعنی شرکت این شرکت ذکر نشده است. این محصولات در شرایط نامناسب دما ، بدون مشخصات فنی ، بدون کنترل دقیق کیفیت و بدون مجوز وزارت بهداشت تولید می شدند و تحت عنوان موسسه پاستور به بازار عرضه می شوند.

آزمایشگاه |آیین نامه
آزمایشگاه |آیین نامه
آزمایشگاه |آیین نامه
آزمایشگاه |آیین نامه

در صورتجلسه جلسه فوق نیز ذکر شده است که در طول بازدید از سایت شرکت ژن بیوتکنولوژی ژن (آناژن) ، کیت های آزمایشگاهی مختلفی تهیه شده است که باید فقط برای اهداف تحقیقاتی دارای برچسب قانونی باشند. اما چنین برچسب هایی وجود نداشت.

بسیاری از رسانه های منسوخ نیز در انبار این شرکت کشف شده اند که توسط مدیرعامل شرکت آناگن ذکر شده است. این رسانه های منسوخ متعلق به انستیتو پاستور هستند و انستیتوی بعضی مواقع از آنها استفاده می کند در حالی که نگهداری و استفاده از آنها تحت شرایطی غیرقانونی است. ولت

سایر موارد نقض شده توسط شرکت نقض کننده

از جمله تخلفات ذکر شده در گزارش های 12 بازرس وزارت بهداشت ، مقدار زیادی از واکسن های منقضی شده باید در یخچال های این شرکت نگهداری شوند. این بازرسان خاطرنشان می کنند که نگه داشتن چنین مقادیر واکسن رد شده در یخچال های سبک می تواند نشان دهنده مصرف باشد!

این شرکت با حفظ مواد اولیه برای کنترل کیفیت محصولات پزشکی ، که مهمترین و حساس ترین مواد برای کنترل کیفیت و همچنین بستنی و مواد غذایی برای کارمندان هستند ، کشف کرده است.

همه سهام تولید شده در مرکز رشد ارزیابی و کنترل کیفیت نمی شوند ، بنابراین قطعاتی که با نام و آرم موسسه پاستور ظاهر می شوند دارای تأیید کنترل کیفیت نیستند.

گفتنی است مدیرعامل شرکت رایان زیست در بیانیه های خود از 10 ژوئن 1995 به تولید این محصولات اشاره کرد و اظهار داشت که شرکت Ryan Zist مجوز تولید ندارد و همچنین اذعان می کند که این فاکتور توسط موسسه پاستور صادر شده است. کالاهای غیرقانونی با حساب و مارک موسسه پاستور در سراسر کشور توزیع شد.

نامه ای از سازمان غذا و داروی آمریکا مبنی بر اینکه این شرکت مرتکب تخلف شده است

نامه ای به معاون وزیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز خطاب به قاضی اول کلانتری البرز ، دانشگاه علوم پزشکی البرز ، مورخ 238.98 ، تأکید کرده است که شرکت رایان ذات فرار مجوز تولید ندارد و مجوز تولید ندارد. با مدیر فنی این گزارش تخلفات و ارزیابی اولیه بیش از 20 میلیارد دلار اعلام کرده است.

آزمایشگاه |آیین نامه
آزمایشگاه |آیین نامه

حکم اولیه: 100 میلیارد ریال جریمه نقض شرکت دارویی جریمه شد

در نامه ای به تاریخ 29،095.95 به معاون صدراعظم غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز ، همچنین تأکید شد که کیفیت محصولات این شرکت تایید نشده است و محصولات شرکت Ryan Zist از کیفیت لازم برای مصرف انسانی برخوردار نبودند.

براساس گزارش بیش از پنج سازمان بازرسی و گزارش استدلال و کامل سازمان غذا و دارو به عنوان عامل اصلی در این زمینه ، در شعبه چهارم شعبه چهارم زندانهای البرز ، در پرونده 139500231018002488 ، مدیرعامل شرکت رایان زیست فرار در شهریور 95 در مواردی حدود شصت و چهار میلیارد در تاریخ 09/09 ، جریمه و سایر موارد و رئیس موسسه پاستور 40 میلیارد جریمه دریافت می کنند.

رأی باورنکردنی رئیس آن زمان نهادهای مجازات البرز: تبرئه عاملان

اگرچه بسیاری پس از حکم اصلی منتظر عدالت بودند؛ با این حال ، اداره كلانتری البرز متخلفین را با اقدامی باورنکردنی ترك كرد ، و نامه ای را كه از طرف اداره كل غذا و داروسازی دانشگاه علوم پزشکی البرز منتشر شده بود ، برجسته كرد و به طرز عجیبی گزارش دستگاه های نظارت را رد كرد.

اگرچه این استیناف ادعا می کند که گزارش های قبلی نادرست بوده است ، اما وی به مشاهدات عینی یک بازرس رسمی وزارت بهداشت در مورد مقادیر زیادی واکسن های منقضی شده ، وجود منابع آزمایشگاهی دارای مشکل ، عدم کنترل کیفیت محصولات رها شده و کنترل کیفیت مواد اولیه اشاره دارد. مهمتر از همه ، برای چنین شرکتی بزرگ و مهم ، عدم وجود مدیر فنی و ده‌ها تخلف دیگر ، که توسط بیش از 10 متخصص تأیید شده ، منجر به چشم پوشی شدن بر اساس نامه شد! و اسنادی وجود دارد که در دادگاه تجدید نظر نشده است.

اقدام فوق توسط علی اکبر مختاری ، از شعبه جزایی البرز ، به شعبه دوم لشکر مختاری در مرحله تجدید نظر ارجاع شده است ، که در جریان دادخواست مورخ 96.02.26 139600231009000034 از شعبه دوم تقاضا می شود.

اعتراض برنده در برابر تقلب در برابر صدها میلیارد لوازم خانگی

در تاریخ 30 ژوئیه 1997 ، مدیرکل گمرک ایران نامه ای را به جمال انصاری ، رئیس کل زندان ها ارسال کرد و به تشریح پوشش بی نظمی های جدی اقتصادی که توسط گمرکات کشف و گزارش شده است پرداخت.

در این نامه آمده است كه علیرغم كشف قاچاق لوازم خانگی به ارزش صدها میلیارد دلار ، دادگاه بدوی استان البرز متهمین را مجازات كرده و قابل توجه است كه این حكم فقط به عنوان یك تحقیق یا به كمیته ذیصلاح به مراجع گمرک تحویل داده شد. و هیچ وظیفه ای برای اعتراض وجود ندارد. در این نامه آمده است كه آداب و رسوم گمرکی پس از یك سال پیگیری توانستند اولین رای را بدست آورند. اما وقتی او درخواست تجدیدنظر کرد ، دادگاه درخواست گمرک را رد کرد زیرا به تأخیر افتاده بود!

آزمایشگاه |آیین نامه

آزمایشگاه |آیین نامه

تاریخچه قاچاق لوازم خانگی چه بود؟

براساس اخبار سپس.” مقدار قابل توجهی کالای قاچاق از یک انبار متعلق به شرکت گرفته شد“در شهری در استان البرز ، با ارسال مأمورین پلیس متوجه می شوند که کالای معینی از قبیل یخچال ، ماشین لباسشویی ، بخاری ، جاروبرقی و غیره وجود دارد. موجود در انبار – کامل و موجود است. پس از مستندات مثبت و تأیید مقامات گمرک ، مشخص می شود که بخش قابل توجهی از کالاهای موجود با مدارک ارسالی (که مربوط به مؤلفه ها و قطعات) است ، مطابقت ندارد.

مسیر پرونده تغییر مسیر داده شده است

در جریان تحقیقات این پرونده ، نماینده این شرکت ادعا می کند که پلیس اطلاعات البرز قبلاً در سال 2014 مقداری از کالاهای موجود در انبار را ربوده بود و در این ارتباط این پرونده پس از بررسی و ارائه اسناد مثبت به عنوان گمرک البرز 263/93 طبقه بندی شد. اعلامیه های مربوط به انطباق کالا در برابر اسناد صریح ، دادخواست شماره 14.061394001377 ، دادخواست شماره 94.06.02 که حاکی از بی گناهی و بازگشت کلیه کالاها است ، از شعبه هفتم کلانتری دولت کرج صادر می شود.

داستان چیست؟

در این زمینه ، پس از دریافت پرونده از گمرک البرز و تحقیقات انجام شده ، نتیجه گرفته شد که پرونده به F.R. ارجاع شده است. مدیرعامل ، م.ا. او یکی از پیمانکاران و شریک زندگی F بود. گمرک البرز پس از بررسی اسناد مربوط به کالاهای مصادره شده و گزارش خدمات ارزیابی ، دریافت که تنها بخشی از کالاها از جمله 773 کارتن در جعبه های دارای دو میکسر ، 3711 کارتن و چهار دستگاه چای ساز و 748 کارتن با دو دستگاه پخش کننده وجود دارد. آبمیوه گیری و 509 کارتن هر کارتن حاوی بدنه ماشین لباسشویی بدون پانل ، درب و موتور و 336 کارتن بدون پانل جلوی بدنه ماشین ظرفشویی ، درب و موتور با اعلامیه های گمرک بوشهر و همان مقدار مطابقت دارد. شماره 2762 ، مورخ 1594/528 ، به مرجع بررسی مصوب ابلاغ خواهد شد.

نظر شما در مورد مجازات ها چیست؟ / چرا رای گیری به گمرک اعلام نشده است؟

این در حالی است که رئیس شعبه هفتم کلانتری تعمیم برخی از کالاها در رابطه با کالاهای مصادره شده را تعمیم داد! همچنین ، با توجه به تأسیس مجوز F. ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان استان البرز مبانی بی گناهی و اعاده کالا از جمله کالاهای متناسب و کالاهای دیگر از جمله یخچال ، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی را صادر می کند که موارد ارسال شده را برآورده نمی کند اسناد!

در نامه گمرکی خطاب به وزیر دادگستری آمده است: اقدامات اولیه علیه برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با کالاها و پولشویی در استان و حتی کمیته گمرک البرز انجام نشده است ، علی رغم اینکه ترخیص گمرک و بازدیدهای شخصی از صدور شعب ، این حکم به دلیل درخواست آگاه شدن از دادخواست صادر شده و سطح نادرست از دلایل عزل منتشر نشده است.

تأیید برداشت مجوز تأسیس شرکت دوم سازمان صنعتی البرز

به دنبال نامه گمرک ، توضیحات این سازمان در آیین نامه شماره 100/78774 12 سپتامبر 2014 آورده شده است. مجوز تأسیس قابل اجرا برای F.R. شماره ثبت 340034 ، مورخ 23 ژانویه 2008 ، که در پرونده دعوی ذکر شده است ، توسط سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان البرز تحت شماره 6/109/331/158080 صادر شده است. انتشارات شماره 1393/9/178 صادر شده در زمینه تولید لوازم خانگی در شهرک صنعتی اشتهارد ، مورخ 1393/9/12. تعدادی از تصمیمات لغو شده توسط متقاضی به دلیل عدم انتشار دقیق محل دقیق اجرای و پیشرفت فیزیکی پروژه.

این تجدید نظر با تأخیر یک ساله رد می شود

سرانجام ، گمرک استان البرز به ماده 4669 اعتراض کرد. 24/6. و به دنبال پاسخ سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، برداشت مجوز تأسیس شعبه مورد نظر ، با نامه شماره 1490139406000052. 1396/6/2 به مرجع گمرک البرز ابلاغ می کند (با توجه به اینکه درخواست تجدید نظر این مقام پس از مهلت مقرر در ماده 50 قانون مبارزه با قاچاق کالا (یک سال پس از انتشار و انتشار حکم) آغاز شده است و بنابراین معتبر نیست اما به هر حال آن تصمیم به گمرک البرز و ناجا و مسئول کمیته ابلاغ نشده و امسال چندین پیگیری برای ابلاغ این تصمیم انجام شد و اکنون ، یک سال پس از حمله گمرک البرز ، اعتراض خود را نسبت به این وظیفه اعلام می کند. قانون!

از طرف دیگر ، نامه صادر شده توسط گمرک البرز مبنای رأی گیری اولیه را براساس تطابق کالا و مجوز استقرار فوق الذکر فراهم کرده است ، در حالی که فقط برخی از کالاها مورد مذاکره و ابطال قرار گرفته اند ، اما مدیر شعبه و میزان مطابقت کالا کل کالاها را صادر کرده و بر همین اساس حکم بی گناهی و بازگشت کل کالاها را صادر می کند.

وی در پایان این نامه اظهار می دارد: اگر اعتراض گمرک البرز صحیح نباشد ، باید تصمیمی را مبنی بر رد درخواست تجدیدنظر مطابق قوانین و مقررات صادر کند ، در این صورت گمرک ممکن است در مهلت قانونی اعتراض خود را مطرح کند. بنابراین حق دارد به موضوع تحقیق مراجعه كند و براساس تبصره 4 ماده 50 قانون مبارزه با قاچاق كالا و ارز ، ماده را به بخش استیناف ارجاع داده و از نتیجه اقدامات انجام شده توسط آن سازمان مطلع كند.

نادیده گرفتن سازمان زندانهای کشور در نامه ای از مدیر گمرک و رسانه ها

این در حالی است که نامه مدیرکل گمرک به رئیس سازمان امور جزائی کشور تا زمانی که نامه گمرکی در چهار ماه بعد ، در تاریخ 30.7.1997 ظاهر نشود ، مورد توجه این سازمان قرار نخواهد گرفت و وزیر دادگستری وارد منطقه می شود. سازمان مجازات ها پاسخگو هستند.

Mastmali یک نقض جدی در زندانهای البرز توسط مدیر کل قاچاق انسان است.

در حالی که مرتکب چنین تخلف جدی شده است که می تواند نشانه درگیری جدی باشد ، سازمان امور جزایی کشور نه تنها این تخلف جدی از استان را جدی نمی گیرد بلکه باعث می شود معاون اجتهاد قاچاقچی مجازات کشور نیز مسئولیت این موضوع را بر عهده بگیرد. به عنوان اقدامی عجیب ، در نامه ای به وزیر دادگستری ، اجتهاد این سهل انگاری را نقض جدی خواند و قول داد دادگاهی را برای پیگیری شکایت گمرکی حفظ کند. قولی که به پایانش نمی رسد!

آزمایشگاه |آیین نامه

آزمایشگاه |آیین نامه

تبرئه داروخانه ای با 200 میلیارد دوز همراه با مشهور آقازاده؛ شبنم نعمتّزاده

پرونده مربوط به یک انبار در خلج‌آباد کرج متعلق به شرکت توسعه دارویی رسا و اولین انبار نعمت زاده است که با همکاری بسیج کشف شد. پس از کشف انبار ، در مورد جلسه اولیه در تاریخ 4/4/1997 ، ادعا شد که در انبار قرار دارد. مقادیر قابل توجهی از داروها و مکمل ها کشف شده اند ، که همه منسوخ شده اند. همچنین باید اضافه کرد که این داروها قادر به مصرف و توزیع انسان در بازار دارویی نیستند.

علی اکبر مختاری ، مدیرکل موسسه مجازات البرز ، در نامه‌ای به سیامک جبارنیا ، معاون صدراعظم دانشگاه البرز ، شماره 3570/50011/97. وی در نامه ای لیست کامل کالاهای انبار فوق را پرسید و اظهار داشت: در صورت لزوم تخریب ، هماهنگی (البته این نامه در 3 آگوست 1997 ، یعنی 6 روز بعد در دبیرخانه دانشگاه ثبت می شود.)

سیامک جبارنیا ، آن زمان نایب رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز ، در نامه ای به نام 3449982 مورخ 8 اوت 1997 و در پاسخ به نامه مجازات ، کلیه موارد موجود در انبار فوق را منسوخ اعلام کرد ، اما اعلام کرد که انبار فوق دارای مجوز نیست. و شرکت توسعه دارویی راسا مجوز توزیع داروها در البرز را نداشت و همچنین مجوز انبار در آن مکان را نداشت.

در تاریخ 24 آگوست 1997 ، در شعبه سوم کلانتری البرز ، پرونده فوق در رابطه با نابودی مواد مخدر از انبار به هزینه شرکت اعلام شد. در تاریخ 26 ژوئن 1997 ، یعنی بیش از یک ماه از صدور رای و تصمیم نهایی شعبه. در این جلسه ، مدیرکل زندانهای استان البرز دستور داد تا انبار فک بسته شود و دانشگاه علوم پزشکی البرز برای شمارش و جدا کردن دسته های داروهای انبار فوق از آن تغذیه و دارو شود. به گفته عموم و رسانه ها ، برداشت زیاد از داروهای فوق سهام فوق توسط کارکنان شرکت توسعه دارویی راسا طی گزارش 97/7 ، کمبود کارکنان مدیر غذا و داروی در انبار و حضور کارمندان شرکت توسعه دارویی. انبار به مدیر کل اداره امور جزائی اطلاع داده می شود و انبار دوباره بسته می شود.

نکات برجسته این پرونده:

1- پروتکل شماره 97/4/97 تأکید می کند که کلیه محصولات دارویی ، مکمل ها و مواد مصرفی موجود در انبار منقضی شده اند ، در حالی که داروها ، مکمل ها و لوازم جانبی که هنوز تمدید نشده اند می توانند در مدت زمان کوتاهی شناسایی و شمارش شوند. این امکان پذیر نبود ، بنابراین اظهار نظر در مورد پتانسیل استفاده و توزیع انسان در بازار صحیح نبود.

2- برای حمایت از متهم ، آدرس انبار جدید جهاننامه را به عنوان انبار اصلی معرفی کنید: برای انبار اخیر ، مدیر کل مجازات در البرز در نامه ای دقیق از وضعیت مجوزها ، صلاحیت و تفکیک دقیق سهام درخواست می کند. برای انبار خلج‌آباد ، یعنی انبار اول ، مدیر فقط از برنامه ثبت نام ذکر کرده و از نظر تاریخ انقضا و تخریب ، عملاً مسیر دیگری را برای گزارش تعیین می کند.

3- علیرغم اینکه این انبار در غیاب مجوز و مجوز فعالیت شرکت توسعه دارویی راسا در البرز قاچاق شده است ، همانطور که در نامه ای از صدراعظم غذا و دارو مشخص شده است ، مختاری ، مدیر کل زندانهای البرز.

4- در 24 ژوئیه 1997 ، تصمیم اولیه شعبه مبنی بر تخریب اقلام با هزینه شرکت صادر می شود ، اما مدیر عامل علی رغم آگاهی از قاچاق انبار فوق و دارای قدرت به چالش کشیدن این تصمیم است ، تا زمانی که داوری نهایی است.

5- بیش از یک ماه از صدور حکم مذکور و تکمیل آن در تاریخ 26 ژوئیه 1997 ، مطابق صورتجلسه تاریخ فوق ، شمارش و تفکیک مواد غذایی و دارویی با دستور اداره کل مجازات در انبار فوق الزامی خواهد بود. در حالی که نهایی شدن هر شماره باید هنگام نهایی شدن باید در دستور کار قرار داشته باشد ، اما هنوز مشخص نیست که چرا شمارش و جدایی جدید پس از نهایی شدن این جمله در دستور کار قرار می گیرد.

6- گزارش شماره 97/7 خطاب به مختاری ، آن زمان مدیر کل مؤسسات مجازات البرز ، فعالیت های کارکنان شرکت در انبار فوق را در غیاب دانشگاه و مراجع قضایی برای روزهای متوالی برجسته کرد طبق گزارشی محرمانه از مسئول ایمنی بهداشت در این دوره ، دانشگاه داروهای یتیم و مقادیر زیادی از داروها را از انبار خارج کرده است.

7- مطابق گزارش ایمنی مواد غذایی و دارویی ، لیست کالاهای موجود در شرکت برداشته نشده و قیمت اعلام شده توسط معاون غذا و دارو برای ارزیابی سهام واقعی نبوده است.

8- اقلام بورس فوق 15 میلیارد ریال برآورد شده است ، در حالی که مدیر نظارت بر آن زمان ، ارزش منصفانه بودن سهام سهام را دویست و پنجاه میلیارد ریال اعلام کرد.

واکنش عجیب زندانهای کل کشور به نقض اثبات شده رئیس آن زمان نهادهای مجازات البرز در پرونده نعمت زاده

مانند گذشته ، وقتی البرز خبر از وقوع این جنایت در خبرگزاری آنا داد ، اجتهادی ، معاون امور قاچاق زندان کشور ، مسئولیت تحقیقات در مورد تخلف و گزارش آن به رسانه ها را بر عهده دارد.

اجتهادی پس از بررسی موضوع در گفتگو با رسانه ها بدون پرداختن به موضوع شبنم نعمت زاده و یا تماس با دفتر زیرمجموعه وی در طول تاریخ (اداره مجازات البرز) با هدف افشای عموم مردم در معرض تخلف ، وارد کرج می شود. دور زدن. از مراکز ترک اعتیاد در استان البرز برای جلب توجه عموم مردم به موضوع دیگری ، و از این پس به جای اینکه به دنبال پیگیری پرونده تخلف در مقیاس بزرگ در دادسرای آقازاده و کلانتری البرز ، موضوع دیگری در دستور کار رسانه ها قرار گیرد!

با توجه به این اتهامات ، که تنها بخش کوچکی از اتهامات رئیس وقت آن موقع کل زندانهای استان البرز است ، به نظر می رسد که تحت حمایت یک چتر ایمنی مشهور ، وی با یک اقدام بی سابقه و فوری موقعیت خود را تغییر داده و کرج را ترک کرده و به یزد رفت. البرز را نباید در نظر گرفت!

انتهای پیام / 4076 / پ

دکمه بازگشت به بالا