خبرهای کلی

شخص در قامت یک نهاد؛ برای حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی

نمایندگان معتبرترین و نزدیکترین شخصیت به مقامات هستند. آنها سفیر مقامات محسوب می شوند و نمونه ای را برای مسئولان جوامع شیعه به نمایش می گذارند. یکی از ویژگی های نمایندگان مراجع ، توانایی بالای آنها در رابطه با طیف های مختلف کلامی ، اجتماعی و فرهنگی و در صورت لزوم نیز در موضوعات سیاسی است که به مهارت ، دقت در رفتار و مراقبت از رفتار نیاز دارند. از آنها انتظار می رود که جامعه پذیری و اعتدال شخصیتی خوبی ، نظر خوب ، دوستی ، سازگاری و توانایی شناسایی ، جمع آوری و درک صحیح نیازهای مخاطبان برای گسترش فضای ارتباطی مسئولان و جوامع داشته باشند. انتظار می رود مقامات از مداخلات سیاسی خودداری کنند و نظرات خود را طی بیانیه ای رسمی ابلاغ کنند.

مقامات ارشد تنها برای تأمین بودجه و حمایت از دانشجویان در کشور مقصد انتخاب نشده اند. شناختن نیازهای مذهبی کشور یا کشورهایی که در آنها نمایندگی می شود و تنظیم روابط با جریانهای تأثیرگذار شیعه ، بین ادیان و مذهبی و همچنین نخبگان و شخصیت های فرهنگی و علمی بسیار مهم است. مرور طولانی مدت نیازهای دین و رویکرد نهادی از وضعیت استراتژیک برخوردار است. هر پایگاه و مؤسسه دینی ایجاد شده در جهان ، اگر براساس ارزیابی و تصمیم گیری درستی از نیازها باشد ، یک نهال دائمی است که قرن ها به ثمر می رسد ، و اگر نباشد ، حداقل هدر دادن سرمایه است و می تواند باعث ایجاد مشکلات و تقسیم شود.

در همین حال ، حجت الاسلام والمسلمین است سید جواد شهرستانی من شخصاً آنها را از افراد بزرگ شنیده ام و تحسین کرده ام.

در طول زندگی وی ، مهمترین نقاط قوت و ابعاد شخصیتی ، دوراندیشی و احتیاط ، حداکثر جذابیت (مبتنی بر اخلاق ، فروتنی ، اعتماد ، سخاوت ، آزادی ، مهربانی و سخاوتمندی) ، ساختمان سازی کادر سازی ، با تأکید بر جوانان ، از پرهیز از پارتیزاسیون و شرکت است. این مبتنی بر گرایشهای مختلف ، اعتدال فکری و دوری از افراط گرایی ، گفتگوی گسترده و متمرکز با محوریت مشترکات و رویکرد آینده نگر است. هوش استراتژیک و فعالیت های نوآورانه در فضایی مملو از مجتمع ها و تحولات سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی و همچنین قابلیت ها و دستاوردها و کرامت های ایجاد شده در صحنه داخلی و بین المللی ، بدون شک یک شهر نمونه و نقطه عطف در سیستم اقتدار و نکات است. او انقلابی در نمایندگی نهاد ایجاد کرد. او به خوبی در راه تبدیل شدن به نماینده ای شایسته از مرجعیت بزرگ شیعه آیت الله العظمی سیستانی است که به خرد خود مشهور است و با تکیه بر قدرت تنها به سمبل فوق العاده ای از روابط دینی و انسانی و تأثیرات مدنی تبدیل شده است. قبل از نمایندگی مرجعیت ، در تبعید مضاعف ، 42 سال پیش ، هنگامی که آنها به ایران مهاجرت کردند ، اقدامات مهمی از جمله تأسیس مؤسسه آل بیت (علیهم السلام) برای احیای میراث شیعه ، که منشأ بسیاری از خیرین است ، انجام شد. برای کسانی که به تشیع علاقه دارند بسیار مهم است که یک بدن وابسته به سیستم بتواند چنین احترامی را در جوامع ، مذاهب ، فرقه ها ، جریان ها ، طبقات و دولت ها ایجاد کند. این مدل و محبوبیت واقعی این نخبگان نه تنها در نمایندگی قدرت بلکه در بسیاری از حوزه های مدنی و در نقاط عطف طولانی ، نمونه های ماندگار در سیستم قدرت و کشیش و نمونه های قابل خواندن در روابط فرهنگی و اراده اجتماعی و نشان می دهد که چگونه فراتر از چه کسی به عنوان یک نهاد برجسته است.

امام روف ، در بدو تولد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و یادآوری او از نقش ها و ارزش های وجودی این مرد بزرگ ، ما بار دیگر از خدا می خواهیم که این سید جلیل القدر را که افتخار می کند ، خدمتگزار دین بنامد. ” در اسرع وقت برای کلیه بیماران مبتلا به تاج ایرانی و در سراسر جهان از درمان به موقع محافظت و اطمینان حاصل شود.

* در وب سایت شفقنا منتشر شده است

دکمه بازگشت به بالا