اقتصادی

صادرات بنزین انگلیس به آمریکا صفر شد

صادرات گاز انگلیس به ایالات متحده که در سال گذشته 1.8 میلیارد دلار بود ، ماه گذشته به صفر رسید.

به گزارش رویداد برتر ، پالایشگاههای نفت انگلیس هر ساله میلیون ها بشکه بنزین مازاد به ایالات متحده صادر می کنند ، اما این تجارت مهم در ماه ژوئن تعطیل شد. این پالایشگاه ها تولید سوخت را به مراتب طولانی تر و طولانی تر از رقبای خود کاهش داده اند و در نتیجه ، ماه گذشته آنها صادرات به ایالات متحده را متوقف کردند و ایالات متحده واردات خود را از دیگر کشورهای اروپایی افزایش داد. مطابق آمار تانکرها و آمار تجارت تالیف شده توسط بلومبرگ ، این نخستین بار است که از اوایل سال 2012 این اتفاق رخ داده و انگلیس بنزین را به ایالات متحده ارسال نکرده است.

پالایشگاههای نفتی اروپا بنزین بیشتری نسبت به نیازهای قاره تولید می کنند و تولید مازاد نیز اغلب به ایالات متحده می رود. صادرات بنزین که در سال 2019 1.83 میلیارد دلار هزینه داشته است ، تجارت مهمی برای انگلیس است.

تجارت در هر دو طرف اقیانوس اطلس امسال به ویژه شیوع تاج ویروس و قرنطینه ای که توسط دولت ها اعمال شده است ، به شدت مختل شده است. پالایشگاه های نفتی نرخ پالایش نفت خام را کاهش داده و واحدهای مهمی همچون تولید بنزین را برای مقابله با شرایط دشوار خاموش کرده اند.

آمارها نشان می دهد که هیچ تانکر نفتی در ماه ژوئن انگلستان را به مقصد انگلیس ترک نکرد و اگر صادراتی در اواخر ماه مه یا اوایل ژوئیه صورت گرفت ، می توان آنها را در آمار گمرک ماه گذشته قرار داد.

طبق گفته های بلومبرگ ، پالایشگاه والرو در پمبروک ، ولز و پالایشگاه های Fawley ExxonMobil و Lindsay Total از جمله صادر کنندگان گاز انگلیس به ایالات متحده هستند.

با افزایش تقاضا در ایالات متحده ، پالایشگاههای هلندی همچنان به صادرات خود به ایالات متحده ادامه دادند ، اما ریچارد متیوز ، مدیر تحقیقات کارگزاران کشتی گیبسون ، گفت که تجارت کلی ضعیف است و برخی محدودیت های سفر را دوباره وارد می کنند. در مناطق ، بهبود تقاضای سوخت ایالات متحده می تواند تضعیف شود و ذخایر ممکن است همچنان بالا باشند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا