رویدادها

عملیات ۱۸ ساعته آتش نشانان برای یافتن کارگری در زیرآوار

جسد یک کارگر که در زیر آوار سگ دفن شده بود طی یک عملیات آتش نشانی 18 ساعته فرو ریخت.

به گزارش رویداد برتر حوالی ساعت 4 بعد از ظهر دیروز ، آوارها در ساخت یک چاه جدید در یک پروژه ساختمانی در خیابان 125 شهید بهشتی ، خیابان سهروردی ، در مورد سیستم ، افتادند و سپس در محل آتش نشانی ایستگاه 53 و 11 ، 12 و 13 گزارش شدند. تیم نجات. وی یک بیل مکانیکی ، جرثقیل و کامیون سبک را به صحنه اعزام کرد.

با حضور آتش نشانان ، در محل مشاهده شد كه كارگاه ساخت و ساز در مرحله بنياد قرار دارد و يك شهروند 23 ساله افغان هنگام حفر چاهي در عمق 11 متر ، زير آواري گرفتار شده است. در همین راستا اقدامات برای یافتن کارمند در دستور کار قرار گرفت.

تحقیقات مقدماتی توسط آتش نشانان نشان داد كه احتمالاً این كارگر جوان در زیر حدود 7 متر از خاك و زباله ها به دام افتاده است و احتمالاً جان خود را در آن نقطه از دست داده است ، اما وی به سرعت اقدامات خود را آغاز كرد و محل را تأمین كرد. سخت بود.

سرانجام ، بیش از 18 ساعت پس از شروع عملیات ، امروز بعد از ظهر ، آتش نشانان موفق به پیدا کردن کارگر جوان شدند و جسد بی جان وی را از آوار خارج کردند که با تحویل آن به سرویس آمبولانس ، مرگ وی را تأیید کرد.

سازمان آتش نشانی تهران این خبر را تأیید كرد و اعلام كرد كه این جسد به مأمورین پزشکی قانونی و محل تحویل داده شده است. علت حادثه نیز در دست بررسی است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا